ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Wondershare MobileGo 8.2.1 – نرم افزار مدیریت گوشی های اندروید و آیفون

Wondershare MobileGo نرم افزاری کاربردی برای مدیریت گوشی های با سیستم عامل اندروید و IOS می باشد. این نرم افزار تمامی ابزار مورد نیاز مدیریت گوشی از قبیل : پشتیبان گیری از تمامی فایل ها ، پیام ها ، ایمیل ها و… ، امکان ارسال پیام از طریق کامپیوتر ، مدیریت کامل بروی حافظه های داخلی و خارجی گوشی ، مدیریت App های نصب شده بروی گوشی و حتی نصب App از کامپیوتر بدون نیاز به اجرا کردن آن در گوشی و بسیاری دیگر…. را دارا می باشد.

امکانات نرم افزار Wondershare MobileGo :
– مدیریت ساده کانتکت ها، اس ام اس ها، نرم افزارها ، فیلم ها و غیره : شما با استفاده از Wondershare MobileGo که بهترین ابزار مدیریت فایل برای اندروید در دنیا می باشد می توانید کانتکت های خود را از گوشی های Nokia/Symbain یا نرم افزار Outlook به اندروید خود انتقال دهید، هر نوع ویدئو و فایل موزیک را به فرمت بهینه شده برای اندروید تبدیل کنید و نرم افزارهای مختلف را تنها با یک کلیک حذف کنید.
– انتقال قدرتمند تماس ها : تهیه نسخه پشتیبان از کانتکت ها و تاریخچه اس ام اس ها روی کامپیوتر و انتقال کانتکت ها از گوشی های اندروید دیگر یا Symbain به سیستم عامل اندروید خود
– وارد کردن و ذخیره کردن کانتکت ها : وارد کردن کانتکت ها از نرم افزارهای Outlook, Outlook Express, vCrad و ذخیره آنها از امکانات مهم نرم افزار به شما می رود. شما می توانید به سادگی تمامی کانتکت های خود را به گوشی اندروید خود اضافه کنید، آنها را حذف کنید یا آنها را در یک گروه قرار دهید.
– وارد کردن و ذخیره فیلم، موزیک و عکس : می توانید به صورت مستقیم فیلم، عکس و موزیک خود را به صورت همزمان تنها با یک کلیک یا Drag & Drop از روی کامپیوتر خود به گوشی اندروید منتقل کنید. در حین انتقال ، فیلم ها و موزیک های به صورت همزمان به فرمت قابل اجرا در اندروید تبدیل می شود. با دو بار کلیک می توانید ویدئوها و موزیک ها را به صورت مستقیم روی کامپیوتر خود اجرا کنید. شما همچنین می توانید فیلم ها ، موزیک و عکس ها را در صورت نیاز روی کامپیوتر ذخیره کنید.
– نصب و حذف سریع نرم افزارها : با Drag & Drop کردن سریع فایل های APK از کامپیوتر روی گوشی اندروید دیگر نیازی به دانلود دوباره روی گوشی ندارید.قابلیت نصب چندین APK به صورت همزمان نیز در MobileGo وجود دارد. حذف نرم افزارها نیز به سادگی و به صورت مجزا یا همزمان می تواند انجام شود.
– تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات گوشی اندروید شامل کانتکت ها، اس ام اس ها و نرم افزارها روی کامپیوتر و امکان بازیابی سریع آنها
– سازگاری با سیستم عامل های Windows 8/7/XP/2003/Vista
و…

دانلود Wondershare MobileGo :



  • پسورد:www.p30world.com

6 دیدگاه برای نوشته “دانلود Wondershare MobileGo 8.2.1 – نرم افزار مدیریت گوشی های اندروید و آیفون” ارسال شده است

  1. مهدی says:

    سلام.من با این نرم افزار بک آپ گرفتم ولی حالا نمیتونم بازیابیش بکنم حجمش 1.34 گیگ هست و با فرمت PAK .ممنون میشم کمکم بکنید

  2. علی says:

    سلام،من Wondershare MobileGo 8.2.1 را نصب کردم،حواستون باشه که به درد بک آپ مخاطبین فارسی نمیخوره،من بک آپ گرفتم ولی وقتی برگردوندمشون همه اسم های فارسی به صورت علامت سوال بود! مراقب باشید که به مشکل نخورید.

شما هم نظر خود را ارسال کنید