ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Steganos Safe 21.0.6 Revision 12618 – نرم افزار رمزگذاری و افزایش امنیت فایل ها

دانلود Steganos Safe

با استفاده از نرم افزار Steganos Safe می توانید با امنیت بالا اقدام به رمزگذاری روی فایل ها و اطلاعات شخصی خود کنید. شما می توانید تمامی اسناد مهم، عکس های شخصی و ویدئوهای خود را با امنیت بالا در Steganos Safe ذخیره کنید. بدین ترتیب تمامی آنها از دسترس دیگران در امان خواهند بود. حتی اطلاعات بسیار مهم مانند لیست های PIN/TAN و کدهای مخفی نیز در صندوق مجازی Steganos Safe 2012 در امان خواهند بود.

امکانات نرم افزار رمز نگاری فایل ها و فلدر ها Steganos Safe :

امنیت بسیار بالا : این نرم افزار برای رمزگذاری از الگوریتم AES استفاده می کند که از اطلاعات شما با استفاده از کدگذاری 256-bit محافظت می کند. با پتشیبانی از پردازشگرهای چند هسته ای، Steganos Safe می تواند این کار را به صورت آنی و غیر قابل کرک انجام دهد.
پشتیبانی از حجم تا 1 ترابایت : گاو صندوق مجازی رمزگذاری شده از اسناد، عکس ها و ویدئوهای روی کامپیوتر یا لپ تاپ به خوبی محافظت می کند. این گاو صندوق از 1 ترابایت اطلاعات یعنی حدود 1000 گیگابایت پشتیبانی می کند.
گاو صندوق قابل حمل : شما می توانید اطلاعات موجود در گاوصندوق را بوسیله یک USB ، CD، DVD یا دیسک بلو-ری با خود حمل کنید. برای باز کردن گاوصندوق قابل حمل Steganos نیازی به استفاده از نرم افزار اضافی روی کامپیوتر دیگر ندارید.

گاوصندوق مخفی : Steganos Safe نه تنها روی اطلاعات شما رمزگذاری می کند بلکه عکس ها ، موزیک ها و ویدئوهای شما را نیز مخفی می کند.اینکار حتی برای فایل های بسیار مهم نیز امکان پذیر است.
Steganos Shredder : اگر کامپیوتر خود را به دست افراد دیگر بسپارید یا آن را برای تعمیر پیش کسی ببرید، ممکن اطلاعات شخصی مانند اسناد محرمانه، عکس ها و ویدئوهای شخصی را بازیابی کنند. برای جلوگیری از این اتفاق Steganos Shredder می تواند فایل های شما را به صورت دائمی از روی کامپیوتر حذف کند و تمامی رد پای شما را از روی کامپیوتر پاک کند. اینکار در صورت تمایل شما می تواند به صورت کاملا خودکار انجام شود.
سریع و ساده : اگر تمایل داشته باشید، شما می توانید گاو صندوق خود را با استفاده از میانبرهای صفحه کلید باز و بسته کنید. میانبرهای باز کردن گاو صندوق روی دسکتاپ ایجاد خواهند شد. اطلاعات می توانند به سادگی و با Drag & Drop روی گاوصندوق کپی شوند. نرم افزارها نیز می توانند به صورت خودکار بعد از بار کردن درایو، اجرا شوند.

دانلود Steganos Safe :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید