ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Imagenomic Noiseware 5.1.3 Build 5131 – پلاگین کاهش نویز عکس در فتوشاپ

نرم افزار کاهش و حذف نویز عکس Imagenomic Noiseware پلاگینی برای فتوشاپ می باشد که با داشتن 3 روش کنترلی جدید می تواند بهترین کیفیت عکس را برای شما فراهم کند. شما با استفاده از این پلاگین می توانید نویز و خط و خش را در سطوح مختلف تشخیص داده و بوسیله محدوده رنگ تعین شده اقدام به حذف نویز از عکس کنید. تکنولوژی جدید این نسخه از نرم افزار قادر است که تمامی جزئیات عکس را بر اساس درجه انتخاب برای پردازش و محدوده هماهنگی ، محفوظ نگه داشته و بهترین نتیجه را ایجاد کند.
کارآیی بی نظیر این نسخه با 25% افزایش سرعت نسبت به نسخه قبلی یکی از فواید جدید آن می باشد.علاوه بر این با پشتیبانی کامل از پردازنده های دو هسته ای ، روند پردازش تصاویر بسیار سریعتر از گذشته خواهد شد. به عنوان مثال هم اکنون شما می توانید فایل های 8 مگاپیکسلی را در حالت 16bit ، زیر 4 ثانیه پردازش کنید!
جریان کاری پلاگین Noiseware بسیار روان ، هوشمندانه و ابتکاری می باشد و نیازی به وجود پروفایل دوبین عکاسی ندارد. تنها یک کلیک برای اجرای مراحل کافیست. الگوریتم های پیشرفته و هوشمند Imagenomic Noiseware با استفاده از مکانیزم های قدرتمند می تواند به صورت خودکار مقدار نویز را تشخیص داده و بهترین تنظیمات برای برای هر عکس منحصر به فرد انتخاب کند. روش نمونه برداری دستی نیز در این نرم افزار تعبیه شده تا در صورت لزوم از آن استفاده کنید.

دانلود Imagenomic Noiseware :



  • پسورد:www.p30world.com

3 دیدگاه برای نوشته “دانلود Imagenomic Noiseware 5.1.3 Build 5131 – پلاگین کاهش نویز عکس در فتوشاپ” ارسال شده است

  1. شاهین says:

    با سلام و سپاس

    برنامه Imagenomic Noiseware 5.0.2 عالیه ولی یه اشکال وجود داره.این برنامه کرک نداره و موقع باز کردن پیغام میده تا 15 روز بطور رایگان قابل استفاده هست.
    لطفا” راهنمایی بفرمایید

    ممنون

شما هم نظر خود را ارسال کنید