ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Ashampoo Registry Cleaner 2.00 – نرم افزار بهینه سازی رجیستری، افزایش کارایی و سرعت کامپیوتر

دانلود Ashampoo Registry Cleaner

آیا سرعت و کارآیی کامپیوتر خود را در زمانی که تازه خریداری کرده بودید ، به یاد دارید؟ با استفاده از Ashampoo Registry Cleaner می توانید آن سرعت و کارآیی را دوباره بدست آورید. رجیستری ویندوز ، مرکز مدیریت آن می باشد که تنظیمات مختلف و نرم افزارهای گوناگون روی ساختار آن تاثیر می گذارند و بدین طریق به مرور زمان سرعت کامپیوتر شما کاهش می یابد.
با استفاده از Ashampoo Registry Cleaner می توانید با امنیت کامل و به صورت بسیار ساده تمامی ورودی های نامعتبر و صدمه دیده رجیستری را تعمیر و پاک سازی کنید. لینک های معیوب در رجیستری نیز بدین طریق تعمیر خواهند شد. سرعت بالا در تهیه نسخه پشتیبان از امکانات مهم امنیتی این نرم افزار می باشد که در مواقع مورد نیاز می توانید با استفاده از آن ، رجیستری ویندوز را بازیابی کنید. مطمئنا شما از سرعت و کارآیی این نرم افزار در افزایش سرعت سیستم خود تعجب خواهید کرد!
Ashampoo Registry Cleaner با استفاده از الگوریتم های پیشرفته به جستجوی ورودی های نامعتبر پرداخته و با حذف آنها از روی سیستم ، سرعت ویندوز شما را به طور محسوسی افزایش می دهد.بدین طریق رجیستری ویندوز نیز مانند درایو هارد دیسک شما می تواند به صورت منظم بهینه سازی شود.
تمامی الگوریتم های این نرم افزار بر پایه ده ها سال تجربه برنامه نویسان شرکت Ashampoo می باشد که امنیت خاطر را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

ویژگی های نرم افزار Ashampoo Registry Cleaner :

رابط کاربری ساده و کاملا ابتکاری
الگوریتم های جستجوی بهینه شده و توسعه یافته
حذف خودکار تمامی ورودی های نامعتبر
تعمیر لینک های ناقص و معیوب و ورودی های صدمه دیده
جستجو برای ورودی های رجیستری که می توانند به حریم شخصی کاربر حمله کنند
تهیه نسخه پشتیبان با سرعت بسیار بالا
کم حجم و در عین حال بسیار قدرتمند



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Ashampoo Registry Cleaner 2.00 – نرم افزار بهینه سازی رجیستری، افزایش کارایی و سرعت کامپیوتر” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید