ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود AVG TuneUp 21.2 build 2897 – نرم افزاری بهینه سازی کامپیوتر

دانلود AVG TuneUp

نرم افزار AVG PC Tuneup یکی از بهترین و قدرتمندترین برنامه های بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز و کامپیوتر می باشد. این نرم افزار شامل بیش از ۱۸ ابزار مختلف برای افزایش کارآیی سیستم می باشد. اسکن کامپیوتر برای تشخیص مشکلاتی که سیستم شما را کند می کنند و حذف رد پای فعالیت های آنلاین شما از مهمترین امکانات این نرم افزار به شمار می روند. تعمییر مشکلاتی که بر کارآیی سیستم شما تاثیر منفی می گذارند با قدرت بسیار بالا توسط AVG PC Tuneup انجام می شود تا به حداکثر سرعت کامپیوتر خود برسید.

قابلیت های نرم افزار AVG PC Tuneup :

بهینه سازی اتصال های اینترنتی بوسیله Internet optimizer . این ابزار به صورت خودکار تنظیمات اتصال اینترنتی شما را بهینه سازی و تعمیر می کند تا به بالاترین سرعت اینترنت خود دست پیدا کنید. این ابزار با تغییر تنظیماتی مانند Max ، MTU و RWIN سرعت اینترنت شما را به صورت محسوسی افزایش می دهد. البته قبل از انتخاب هر نوع تنظیمات می توانید آن را امتحان سپس اقدام به اعمال تغییرات کنید.
بازیابی فایل هایی که به صورت اتفاقی پاک شده اند توسط File recovery . ابزار بازیابی اطلاعات قدرتمندی در این نرم افزار قرار داده شده است که می تواند فایل های صدمه دیده یا حذف شده را به صورت کامل بازیابی کند.بدین ترتیب می توانید عکس ، سند متنی و دیگر انواع فایل را به راحتی با حالت اول خود برگردانید.
حذف دائمی و غیر قابل بازگشت تمامی اطلاعات با استفاده از ابزار File shredder و disk wiper
محافظت از حریم شخصی شما با پاک سازی کامل ردپای تمامی فعالیت های کامپیوتری و آنلاین شما و همینطور حذف تمامی اطلاعات شخصی که ذخیره شده اند
افزایش مقدار فضای خالی هارد دیسک و پایدارتر کردن کل سیستم با استفاده از ابزار Disk and registry cleaner. پاک سازی فایل های دو نسخه ای و رجیستری های معیوب در افزایش سرعت سیستم شما نقش چشمگیری خواهد داشت. همینطور با پاک کردن فایل های حجیم اضافی می توانید سرعت کلی سیستم را افزایش دهید.
افزایش سرعت دیسک با استفاده از ابزار یکپارچه سازی فایل های چند پاره و تکه تکه شده. این ابزار قدرتمند فایل های سیستم شما را در هارد دیسک منظم کرده بدین ترتیب دسترسی به آنها سریعتر از گذشته امکان پذیر خواهد بود.
بررسی وضعیت هارد دیسک و بهینه سازی آن توسط Disk doctor و disk explorer
تمامی ابزارهای این مجموعه عبارتند از :
Disk Cleaner/Disk Defrag/Registry Cleaner/Registry Defrag/Disk Doctor/Internet Optimizer/Track Eraser/Disk Wiper/File Shredder/File Recover/Duplicate File Finder/Services Manager/Startup Manager/Uninstall Manage/Tweak Manager/Task Manager/Disk Explorer/System Information

تغییرات نسخه جدید :
بهبود در توابع پاکسازی فایل های ناخواسته.
جستجو فایل های تکراری.
حالت Flight پرواز برای غیر فعال کردن سریع اتصالات.
رابط کاربری جدید و مدرن.
و…

دانلود AVG PC Tuneup :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود AVG TuneUp 21.2 build 2897 – نرم افزاری بهینه سازی کامپیوتر” ارسال شده است

  1. نیکا says:

    با سلام و خسته نباشید سایتتون واقعا عالیه من همیشه دانلودهام از سایت شماست لطفا نرم افزار Avast Tune Up رو هم بزاریید ممنونم.

شما هم نظر خود را ارسال کنید