ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Apowersoft Streaming Video Recorder 6.2.9 (Build 07/16/2018) – نرم افزار دانلود و ضبط فیلم های آنلاین از اینترنت

Apowersoft Streaming Video Recorder نرم افزاری جامع برای ضبط ویدئوهای آنلاین و نمایش های اینترنتی می باشد. استفاده از آن بسیار ساده و ابتکاری بوده و به شما امکان ضبط هر نوع ویدئوی در حال پخش از اینترنت را می دهد. ابزار تبدیل فرمت قدرتمند آن برای تبدیل ویدئوها به فرمت های محبوب مانند AVI, MPEG-4, WMV, WMA, MP3, ACC کاربرد دارد. تقریبا تمامی سایت های به اشتراک گذاری آنلاین ویدئو و تمامی انواع فایل های رسانه ای توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود.
Apowersoft Streaming Video Recorder می تواند به صورت خودکار ، پخش هر نوع ویدئو را از روی مدیاپلیر یا مرورگر وب تشخیص داده و سپس آنها را روی کامپیوتر شما ضبط و ذخیره کند تا دیگر نیازی به کپی و ارسال لینک ویدئو نداشته باشید .به جرات می توان گفت این نرم افزار ساده ترین راه برای ضبط ویدئوهای شبکه های اجتماعی، فیلم ها، شوهای تلویزیونی، اخبار و دیگر انواع رسانه ها از اینترنت می باشد.
قابلیت ضبط ویدئو از منابع مختلف و سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدئو مانند Veoh, Joost, YouTube, Yahoo Video, Dailymotion, Metacafe, CBS, PBS, SVTPlay, TV4Play و … از امکانات مهم این نرم افزار به شمار می رود. شما می توانید به سادگی ویدئو را از پروتوکل هایی مانند HTTPS, FTP, RTSP, RTMP و MMS و با پشتیبانی از انواع فرمت ها مانند flv, swf, mp4, 3gp, asf, mpg, mov, rm, rmvb, wmv, avi, wma, wav, h264 و … روی کامپیوتر خود ذخیره کنید.
Apowersoft Streaming Video Recorder با اکثر مرورگرهای محبوب و رایج مانند IE, Firefox, Maxthon, Opera سازگار بوده و هیچ گاه در ضبط ویدئوی آنلاین به مشکلی بر نخواهد خورد. همانطور که گفته شد ابزار تبدیل گر داخلی برای تبدیل فرمت ویدئو در این نرم افزار تعبیه شده است. شما بدین طریق می توانید ویدئوهای ضبط شده خود را در فرمت های دلخواه خود روی کامپیوتر ذخیره کنید. همچنین این نرم افزار توانایی تبدیل فیلم ها به پسوندهایی چون MP4, AVI, WMV, 3GP, VOB, MOV, MPG, MP3و WMA را برای اجرا بر روی دستگاه های iPod, iPhone, PSP Zuneو… دارا می باشد.
در نهایت کیفیت فیلم و ویدئوی ضبط شده درست مانند منبع ویدئو خواهد بود و هیچ گونه کاهش و افت کیفیتی در آن مشاهده نخواهید کرد.

دانلود Apowersoft Streaming Video Recorder :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Apowersoft Streaming Video Recorder 6.2.9 (Build 07/16/2018) – نرم افزار دانلود و ضبط فیلم های آنلاین از اینترنت” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید