ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود WonderFox HD Video Converter Factory Pro 26.9 – نرم افزار تبدیل فیلم HD

دانلود WonderFox HD Video Converter Factory Pro

WonderFox HD Video Converter Factory Pro یک نرم افزار فوق العاده حرفه ای و قدرتمند است که دارای یک موتور قوی برای تبدیل فایل های با فرمت اچ دی است .برای تبدیل فرمت های معمولی فیلم به فرمتهای اچ دی مثل MP4, HD MKV, HD AVI, HD MTS, HD TRP شما می توانید از این نرم افزار کمک بگیرید یا بر عکس شما می توانید فرمت اچ دی خود را به فرمت های استاندارد تبدیل کنید تا از حجم بالای آن بکاهید .
نرم افزار از بیش از 100 فرمت مختلف اچ دی و استاندارد پشتیبانی می کند و به این صورت شما می توانید هر فایلی را برای هر وسیله ای قابل پخش کنید مثلا ویدئو مورد علاقه خود را روی موبایل ، تبلت و تلویزیون خانگی خود تماشا کنید ، سرعت بالای نرم افزار و توانایی تبدیل چندین فایل به صورت همزمان درست مانند یک فایل شما را شگفت زده خواهد کرد چون نرم افزار از توانایی Multi-CPU برای استفاده از همه هسته های سی پی یوی شما استفاده خواهید کرد و این امر سرعت تبدیل را تا 50 برابر سریع تر می کند .
نرم افزار HD Video Converter Factory Pro دارای خصوصیات جداگانه زیاد و کاربردی است که می توان به توانایی ویرایش فیلم ، بریدن ، قاب بری کردن و افکت های فوق العاده آن اشاره کرد که شما به هنگام تبدیل بتوانید تغییرات خود را هم روی فیلم اجرا نمایید ، با استفاده از خصوصیت VBR شما میتوانید حجم فایل های خود را تا حد زیادی کم کنید بدون اینکه حتی ذره ای از کیفیت آن کم شود . درون نرم افزار یک دانلود جذاب تعبیه شده که امکان دانلود ویدئو ها به صورت مستقیم و تبدیل آن ها را با شما می دهد ، از این به بعد ویدئو های یو تیوب را در هر فرمتی که دوست دارید ببینید ، توانایی دانلود از یوتیوب ، فیس بوک ، ویمو و دیگر شبکه هیا اجتماعی به اشتراک گذاری وجود دارد .

ویژگی های نرم افزار WonderFox HD Video Converter Factory Pro :

پشتیبانی از VBR برای کاهش حجم فیلم ها بدون افت کیفیت
وجود ابزارهای حرفه ای و کار آمد درون نرم افزار برای ویرایش فیلم
توانایی تبدیل چندین فایل به صورت همزمان درست مانند یک فایل
پشتیبانی از بیش از 100 فرمت مختلف اچ دی و استاندارد
سرعت بالای نرم افزار تا 50 برابر دیگر نرم افزار ها با استفاده از Multi-CPU

دانلود WonderFox HD Video Converter Factory :



  • پسورد:www.p30world.com

12 دیدگاه برای نوشته “دانلود WonderFox HD Video Converter Factory Pro 26.9 – نرم افزار تبدیل فیلم HD” ارسال شده است

  1. mghn says:

    سلام من دانلودش کردم با ذخیره کردن مشکل دارم لطفا راهنمایی کنید فیلممو به فرمت4kتبدیل کردم ولی نمیتونم ذخیره کنم

  2. ابي says:

    ادمين اين كانورتر محشره دقيقا همون چيزيه كه من ميخوام كانورت با كيفيت عالي بدون افت كيفيت حتي يك صدم درصد و سرعت بالا در كانورت ي غوليه برا خودش فقط ي چيزي من حدود 1 ماهه دارم ازش استفاده ميكنم تازگيا داره پيغام ميده كه ورژن جديدش اومده از سايت بگيريد ممنون گذارت ميشم ورژن جديد اين هيولا را كرك شدش را تو سايت قرار بدي ممنون منتظريم

  3. فائزه says:

    سلام یه اپ واسه گوشی میخوام که کیفیت فیلم رو ببره بالا و واضح نشون بده راهنمایی کنید ممنون میشم

  4. مسلم says:

    سلام : عالیییییییییییییییییییییییییی
    فقط دوستان برای رجیستری کردن فایل Keygen کلیک کنید در قسمت product کلیک کنید فهرست برنامه باز میشه که گزینه HD video converter factory pro 18.x فعال کنید بعد در قسمت Generate کلیک کنید سریال رجیستری برنامه باز میشه و کپی کنید قسمت رجیستری برنامه past کنید

شما هم نظر خود را ارسال کنید