ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Autodesk SketchBook Pro 8.8.36.0 – نرم افزار طراحی و نقاشی

دانلود Autodesk SketchBook Pro

SketchBook Pro نام نرم افزار طراحی گرافیکی پیکسلی ای است که از رابط کاربری radial/pie برای طراحی استفاده می کند که ابزارهای آن کار را برای طراحی کانسپت ( طرح مفهومی) و اسکچ از طرح نهایی بسیار ساده و آسان میکند . ابزار های ترسیم، خط کش، خطوط، اشکال، قلم، سایه، پالت رنگ، استمپ و … از جمله ابزار کاربردی SketchBook است. نرم افزار توسط Alias Systems Corporation توسعه داده شد اما اکنون Autodesk صاحب این نرم افزار است.

ابزارهایی مانند خودکار, مداد, مارکر و انواع براش ها به راحتی دم دست طراح هستند , توسعه دهندگان با استفاده از سیستم تشخیص میزان فشار قادر به تشخیص مدت زمانی نگه داشتن کلیک شما هستند و با استفاده از آن میتوانند کارهای خارق العاده ای انجام دهند, مانند دنیای واقعی که هر چقدر مداد را روی کاغذ بیشتر فشار دهید پر رنگ تر اثر می گذارد اینجا نیز همین امکان را با ابزارهای نرم افزار خواهید داشت. این فوق العاده است.

SketchBook Pro تجربه ی نقاشی طبیعی مانند مداد, قلم مو , ماژیک بر روی کاغذ را به شما هدیه میدهد. تا کنون در هنر دیجیتال به این واقعیت نتواسته بودیم تا این حد نزدیک باشیم.

ابزارهای ترسیم اشکال هندسیه سنتی مثل بیضی ها, منحنی های فرانسوی برای طراحان که علاقه مند به این زمینه هستند خبر خوبی است. از جمله امکانات دیگر قابلیت براش های قابل تنظیم و شخصی سازی است, به این صورت که می توانید از طرح ورودی خود به عنوان براش استفاده کنید (مانند فتوشاپ).

مهمترین نکته در طراحی داشتن دید وسیع و خارج از بوم است. با ابزارهای دید وسیع و پرسپکتیو اسکچ بوک به این زاویه از دید وسیع دست خواهید یافت.

با استفاده از flipbook قابلیت انتقال تصاویر به صورت keyframe به نرم افزارهای دیگر autodesk مانند مایا در اختیارتان قرار میگیرد که می توانید خروجی را به راحتی به انیمیشن تبدیل کنید و به آن حرکت ببخشید.

قابلیت های پیشرفته ی لایه ها در SketchBook Pro به شما اجازه ای ادغام لایه ها, انتخاب همزمان چندین لایه, گروه بندی حداکثر 10 لایه با هم و تشکیل یه گروه, و انتخاب رنگ لایه پس زمینه را می دهد.

دسترسی به کتابخانه عظیم قلم معروف Copic با بیش از 100 قلم مو و مداد و ماژیک از پیش تعریف شده کمک شایانی به طراحی های بی نظیر شما می کند.

دانلود Autodesk SketchBook Pro :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید