ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Avid Sibelius 8.3 Build.62 – نرم افزار نت نویسی موسیقی برای آهنگ سازان

نرم افزار نت نویسی موسیقی Avid Sibelius یک نرم افزار حرفه ای و کامل برای نگارش نت های موسیقی ساز های مختلف است . توسط این نرم افزار میتوان روی صفحه خالی میزان بندی شده ، یا بر اساس قالب تنظیم شده برای مجمعه ای از ساز ها اقدام به نوشتن و تنظیم نت های موسیقی نمود .  شما به عنوان یک دانشجو یا علاقه مند به یادگیری نت نویسی و نت خوانی یا استاد و تنظیم کننده موسیقی میتوانید به سادگی از این نرم افزار نت نویسی استفاده کنید . Avid Sibelius با استفاده از رابط کاربری جدید و تکلیف گرای خود می تواند سرعت کار شما را افزایش دهد. می توان گفت این نرم افزار سریعترین ، هوشمند ترین و ساده ترین نرم افزار نوشتن نت موسیقی در دنیا می باشد.

قابلیت های نرم افزار نت نویسی موسیقی سیبلیوس :
– قابلیت نت نویسی برای ساز های مختلف
– نمایش و دسترسی سریع به ساختار نتایج با پنجره Timeline.
– امکان پرینت و خروجی گرفتن در قالب فایل های مختلف.
– طراحی جدید رابط گرافیکی
امکانات کلیدی نرم افزار Avid Sibelius :
– رابط کاربری تکلیف گرا: شکل جدید رابط گرافیکی این نرم افزار دارای قابلیت تب بندی است که در نوشتن نت موسیقی از اولین مرحله تا پایان به شما کمک خواهد کرد.
– کتابخانه عظیم و حرفه ای صد: Avid Sibelius دارای بیش از 38 گیگابایت محتوای حرفه ای شامل صداهای ارکستر سمفونی ، سازهای موسیقی راک و پاپ و… برای استفاده شما می باشد.
– پشتیبانی از سیستم عامل های 64bit: امروزه سخت افزارها و سیستم عامل های 64bit توانسته اند سرعت فعالیت های مختلف کامپیوتری را افزایش دهند. Avid Sibelius هم اکنون از این سخت افزارها و سیستم عامل ها پشتیبانی می کند.
– بهینه سازی شده در یک مانیتور: متخصصان طراح این نرم افزار می دانند که بسیاری از کاربران از Sibelius روی لپ تاپ یا سیستم های دارای یک صفحه نمایش استفاده می کنند. به همین دلیل رابط کاربری Sibelius به شما امکان تمرکز روی موزیک را داده و شما می توانید اطلاعاتی که تنها در مواقع خاصی به آنها نیاز دارید را مخفی کنید.
– بهینه سازی های متن و تایپوگرافی: شما می توانید از فونت های جدید OpenType شامل امکانات حرفه ای مانند کليد کوک سازهاى زهى استفاده کنید و آنها را در فریم های متنی به همراه قابلیت های کامل در سطح DTP به کار ببرید.
– وارد کردن و ذخیره کردن گرافیک: Sibelius به شما امکان وارد کردن و ذخیره فرمت های محبوب گرافیکی را می دهد تا شما از آنها برای ساخت صفحه بندی های پیچیده ، کتاب های آموزشی و غیره استفاده کنید.
و…

دانلود Avid Sibelius :



  • پسورد:www.p30world.com

5 دیدگاه برای نوشته “دانلود Avid Sibelius 8.3 Build.62 – نرم افزار نت نویسی موسیقی برای آهنگ سازان” ارسال شده است

  1. علیرضا says:

    سلام خسته نباشین.مرسی از زحمتاتون…
    لینک دانلود سیبلیوس داخل سایتا متفاوته…برای شما 900 و خوردیه ولی داخل ی سایت دیگه هست حجمش 1 گیگ و خوردیه…
    دقیقا کدوم اصلیه؟؟؟؟و فرقشون چیه؟
    مرسی

شما هم نظر خود را ارسال کنید