ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Adobe Dreamweaver 2021.v.21.3.0.15593 – نرم افزار طراحی صفحات وب

دانلود Adobe Dreamweaver

Adobe Dreamweaver نرم افزار حرفه ای طراحی وب به همراه رابط کاربری تصویری و کاملا خلاقانه می باشد . استفاده از صفحه بندی شبکه ای روان برای سازگاری و صفحه بندی سایت با انواع پلتفورم ها از نمونه فواید نسخه جدید این نرم افزار است. بازبینی طرح ها توسط پیش نمایش چند صفحه ای قبل از انتشار مطالب در وب از امکانات مفید Adobe Dreamweaver می باشد.

ویژگی های نرم افزار Adobe Dreamweaver :

صفحه بندی شبکه ای روان : ساخت طرح های وبسایت سازگار با انواع مرورگرها و پلتفورم ها با استفاده از سیستم صفحه بندی شبکه ای روان بر پایه CSS3 .
کارآیی بهتر FTP : با استفاده از ابزار جا به جایی فایل های FTP موجود در این نسخه از نرم افزار که بهینه سازی شده است، می توانید در آپلود فایل های حجیم به مقدار زیادی در زمان صرفه جویی کنید. بدین ترتیب آپلود فایل های سایت با سرعت زیادتری نسبت به سابق انجام خواهد شد.
یکپارچگی با Adobe Business Catalyst : استفاده از پنل یکپارچه نرم افزار Adobe Business Catalyst درون Dreamweaver برای اتصال و ویرایش سایتی که توسط Adobe Business Catalyst ساخته اید ممکن است (Adobe Business Catalyst به صورت مجزا موجود است)
پشتیبانی بهتر از jQuery Mobile : با استفاده از این قابلیت به روز شده می توانید نرم افزارهای موبایل را برای پلتفورم های iOS و اندروید طراحی کنید
پشتیبانی بهتر از PhoneGap : پشتیبانی بهتر از Adobe PhoneGap ، ساخت بسته های نرم افزاری برای اندروید و iOS را ساده تر می کند.
افکت های CSS3 : با استفاده از کنترل های بهتر روی طراحی وبسایت و روی تمامی عناصر آن می توانید افکت های زیبایی خلق کنید.
نمایش زنده توسعه یافته : تست صفحات قبل از انتشار سایت روی وب با استفاده از این قابلیت امکان پذیر است.
پنل پیش نمایش چند صفحه ای به روز شده : بررسی نمایش پروژه های ساخته شده برای گوشی های هوشمند، تبلت ها و کامپیوتر با استفاده از این پنل ممکن است.

دانلود Adobe Dreamweaver :



  • پسورد:www.p30world.com

7 دیدگاه برای نوشته “دانلود Adobe Dreamweaver 2021.v.21.3.0.15593 – نرم افزار طراحی صفحات وب” ارسال شده است

    1. Mr. Me says:

      نخیر، آخرین ورژن این نرم افزار بطور کامل از زبان فارسی پشتیبانی میکند. اگر هم مشکلی دیدی از نرم افزار Hasti farsi editor استفاده بفرما

  1. مهندس مینو says:

    سلام برا من خطا میده که باید سیستمتون رو آپدیت کنید و فلان اینا
    ویندوزم 8 هست چیکار کنم؟ :/

    1. Mr. Me says:

      محترم شما باید از جدیدترین ورژن ویندوز ۱۰ و یا ۱۱ استفاده کنید. ادوبی کالکشن از سال ۲۰۲۰ به بعد از ویندوز های ۷ و ۸ پشتیبانی نمیکند

شما هم نظر خود را ارسال کنید