ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود VirtuaGym Fitness – Home Gym v5.2.0 b4300124 PRO – نرم افزار راهنمای بدن سازی اندروید

VirtuaGym را می توان یکی از کارساز ترین نرم افزار های راهنمای بدن سازی برای سیستم عامل اندروید دانست. با کمک گرفتن از انیمیشن های سه بعدی موجود می توانید روش صحیح انجام هر تمرین را فرا بگیرید. Virtuagym دارای آرشیوی بزرگ است که در حال حاضر در برگیرنده ی بیش از 2500 تمرین اصلی و تمرین های مورد استفاده برای گرم کردن است و آرشیو موجود نیز همیشه در حال گسترش است.

در صورت تمایل می توانید مشخصات قدی و وزنی خود را در نرم افزار وارد کرده تا  شاخص های سلامتی خود مثل: BMI، چربی بدن، تعداد انجام هر تمرین، دور بازو، حجم سینه و… را تحت نظر داشته باشید. تمرینات شامل دسته بندی های مجزا برای آقایان و بانوان و با درجه بندی سختی آن ها مشخص شده، پس مهم نیست که شما یک بدن ساز حرفه ای یا مبتدی باشید، Virtuagym تمرین مناسبتان را به شما معرفی می کند.

در نهایت مهم نیست که قصد شما وزن کم کردن، ماهیچه ساختن یا روی فرم آمدن باشد، در هر صورت تمرین های مناسب هدف شما به شما آموزش داده می شود. در نهایت باید گفت که این نرم افزار با امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی امتیاز خوبی را کسب کرده و نسخه ی حرفه ای آن نیز برای دانلود قرار گرفته.

دانلود VirtuaGym Fitness Home Gym PRO :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید