ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Auslogics Anti-Malware 1.22.0 – نرم افزار ضد بد افزار

Auslogics Anti-Malware یک نرم افزار امنیتی کامل برای محافظت سیستم شما از ورود بد افزارها به آن می باشد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا بدون نگرانی به کارهای روزمره خود بپردازید و کار حفاظت از سیستم را به آن بسپارید. این نرم افزار سرتیفیکیت طلایی مایکروسافت برای مقابله با ویروس را دریافت کرده و یکی از مطمئن ترین نرم افزارهای آنتی ویروس و ضد بد افزار می باشد.

Auslogics Anti-Malware با مقابله با ورود بد افزارها به سیستم شما کار حفاظت را به صورت دقیق انجام میدهد که با وجود سایز کم نرم افزار هیچ خللی در کارایی سیستم شما ایجاد نمی شود ولی در همه لحظات ، این نرم افزار تمام رخدادهای ویندوز را چک می کند تا بد افزارها را شناسایی کند. همچنین شما می توانید برای این نرم افزار برنامه ریزی کنید تا در زمان های دلخواه شما کار اسکن را شروع کرده تا به صورت دقیق و برنامه ریزی شده با ورود بد افزارها مقابله گردد. این نرم افزار نوید یک آرامش را برای شما می دهد که بدون نگرانی از ورود بد افزارها و ویروس ها ، به کار خود بپردازید.

ظاهر کاربرپسند این نرم افزار به هر کاربری این امکان را میدهد تا بتواند به راحتی آن را نصب کرده و از آن استفاده کند و عدم نیاز آن به اتصال اینترنتی برای اجرا ، یکی از ویژگی های خاص این نرم افزار می باشد. شما می توانید یک آنتی ویروس دیگر نیز داشته باشید که به هیچ وجه این نرم افزار کانفیلیکت ( مقابله و برخورد) با آن نخواهد داشت.

ویژگی های نرم افزار Auslogics Anti-Malware :

کنترل تمامی رخدادهای ویندوز شما و همچنین بررسی تمامی فایل های سیستم
بررسی و کنترل تاریخچه ها برای نکات امنیتی مهم
اسکن دقیق و جز به جز مرورگر برای تمامی دیتاهای رد و بدل شده
جستجوگر بسیار سریع و قدرتمند
اسکنر بسیار دقیق و عمیق برای یافتن بد فزارهای داخل نرم افزارها و دیتاهای دیگر
قابلیت اسکن به صورت کاستومایز شده
….

دانلود Auslogics Anti-Malware :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید