ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود VLC for Android v2.5.6 All Versions Final – نرم افزار پخش فیلم VLC مخصوص اندروید

نرم افزار پخش فیلم VLC  یکی از معروفترین پلیرها در جهان می باشد که تقریبا برای تمام سیستم عامل ها طراحی و منتشر شده است و اکنون نسخه اندرویدی این پلیر قدرتمند را برای شما معرفی می نماییم. برنامه VLC for Android قابلیت نمایش تمامی فرمت های صوتی و تصویری موجود در حافظه گوشی شما را دارد و همچنین از پروتکل های تحت شبکه پشتیبانی کاملی دارد. همچنین شما میتوانید از طریق VLC for Android فایل های ISO را باز و مشاهده نمایید (همانند نسخه ویندوز این پلیر). با نصب برنامه VLC for Android و وارد شدن به آن، برنامه به صورت خودکار لیستی از فیلم ها و موسیقی های موجود در گوشی شما ارائه می دهد و می توانید به راحتی به تمام فیلم ها و موسیقی ها دسترسی داشته باشید.

برنامه VLC for Android از فیلم هایی که دارای دو فایل صوتی هستند به عنوان مثال یک فایل صوتی دوبله و یک فایل صوتی زبان اصلی پشتیبانی کامل می کند و شما می توانید به راحتی یکی از صوت ها را برای فیلم انتخاب کنید، همچنین این برنامه از زیرنویس نیز به صورت کامل پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این برنامه قدرتمند می توان به : چرخش خودکار، تنظیم خودکار یا دستی نور صفحه و تنظیم اندازه یا رزولوشن اشاره کرد. یکی دیگراز ویژگی های مثبت برنامه پشتیبانی از تمامی نسخه های اندروید می باشد.

دانلود VLC for Android :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید