ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Real Racing 3 9.0.1 بازی اندروید مسابقات ماشین سواری

بازی Real Racing 3 را می توان یکی از بهترین بازی های اتوموبیل رانی برای اندروید معرفی نمود که دارای گرافیک بسیار بالا و گیم پلی جذابی است. Real Racing 3 سری سوم از بازی Real Racing می باشد که توسط کمپانی بزرگ و معروف EA طراحی و منتشر شده است. در این سری از بازی های Real Racing ماشین های بسیار زیبا و جذابی از شرکت های بزرگ دنیا (پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی) منتظر شما هستند. شما می توانید در حالت های مختلف و چالش انگیزی مانند: حالت زمان محدود، حالت چند نفره، حالت ماموریتی و… به رقابت بپردازید.

ماشین ها
ماشین های موجود در بازی Real Racing 3 بسیار متنوع و بزرگ هستند و به گفته سازنده بازی، در سری سوم بازی Real Racing شما با بیشترین تعداد ماشین ها رو به رو هستید و به عبارتی در این سری از بازی سعی شده است تمام ماشین های معروف دنیا از کمپانی های فراری، پورشه، لامبورگینی، مرسدس بنز، بوگاتی، آئودی و… در بازی شبیه سازی شوند.

موسیقی
بیش از 12 موسیقی جذاب و دوست داشتنی برای افزایش لذت و هیجان در بازی وجود دارد که می توانید از قسمت تنظیمات به لیت کامل آن ها دسترسی داشته باشید.

رقابت های نفس گیر
رقابت در بیش از 1500 ماموریت و مرحله جذاب در مسابقات مختلف و سبک های بازی متفاوت که شما را به چالش های بزرگی دعوت می کنند. با گذشتن از مرحله و انجام ماموریت ها امتیازات مختلفی به شما تعلق می گیرد که می توانید از طریق این امتیازات به ارتقاء ماشین خود و هوشمند ساز یآن بپردازید تا در مراحل بعدی نیز پیروز باشید. همچنین برای کنترل بهتر ماشین حالت های مختلف دوربین نیز وجود دارد که می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

تجربه مسابقات واقعی
بازی Real Racing 3 توسط موتور گرافیکی قدرتمند Mint™ 3 طراحی شده است که باعث شده بازی بسیار طبیعی به نظر برسد و ساعت ها شما را سرگرم خود کند. گرافیک بازی HD بوده و گیم پلی بازی بسیار طبیعی به نظر می رسد.

دانلود Real Racing :

  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید