ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود MOBILedit Forensic with Search Tool 7.8 – مدیریت و کنترل موبایل از طریق کامپیوتر

MOBILedit Forensic with Search Tool نرم افزار کاربردی برای اتصال انواع مدل های موبایل به کامپیوتر می باشد که با استفاده از آن می توانید موبایل خود را به کامپیوتر وصل کرده و با یک کلیک اطلاعات خود را به آن انتقال دهید. این نرم افزار از مدل ها و برندهای amsung, HTC, Nokia, Sony, LG and Motorola پشتیبانی می کند و می توانید برای انواع سیستم عامل های مختلف از جمله Android, iPhone, Blackberry, Symbian, Windows Mobile, Windows Phone, Bada, Meego or Mediatek نیز برای اتصال استفاده کنید.

با استفاده از این نرم افزار می توانید با یک کلیک تمام اطلاعات مورد نظرتان را بین موبایل و کامپیوتر منتقل کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید تمام اطلاعات گوشی اعم از : پیامک ها ، مخاطبان ، ویدئوها ، تصاویر ، موزیک و… را به کامپیوتر منتقل کنید. همچنین این نرم افزار تمام اطلاعات گوشی موبایل متصل به کامپیوتر را در اختیار شما میگذارد. شما می توانید فایل های خروجی را در فایل هایی مانند MS Word, XLS or XML داشته باشید.

این نرم افزار تمام ابزارهای مورد نیاز شما برای مشاهده و مدیریت اطلاعات موبایل را در اختیارتان می گذارد. این نرم افزار با آخرین نسخه های سیستم عامل های iOS و اندروید و بلک بری و… مطابقت داده شده و هماهنگ شده است. MOBILedit Forensic در امنیت کامل و بدون اینکه اطلاعاتی از بین برود به درستی انتقال را انجام میدهد و سرعت و کیفیت بین نظیری در انتقال اطلاعات در اختیار کاربر قرار میدهد.

ویژگی های نرم افزار MOBILedit Forensic with Search Tool :

– به اشتراک گذاری حرفه ای فایل های محصولات اپل مانند ایفون
– بهینه سازی و سرعت بالا در کپی و پیست کردن اطلاعات
– پشتیبانی از تمامی موبایل های دو سیم کارته و تک سیم کارته
– پشتیبانی از نسخه های 32 و 64 بیتی ویندوز
– ….



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود MOBILedit Forensic with Search Tool 7.8 – مدیریت و کنترل موبایل از طریق کامپیوتر” ارسال شده است

  1. هومن says:

    سلام و خسته نباشید
    این برنامه امکان انتقال فایل های گوشی بدون نیاز به باز کردن قفل صفحه رو داره؟
    ممنون از معرفی و توضیحات برنامه

شما هم نظر خود را ارسال کنید