ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Privacy Drive 3.17.0 Build 1456 – نرم افزار رمزنگاری و قفل گذاری اطلاعات بصورت درایو مجازی

Privacy Drive نرم افزار امنیتی برای رمزنگاری و قفل گذاری روی اطلاعات حساس و شخصی شما میباشد . این نرم افزار با ایجاد درایو های مجازی رمزنگاری شده ، به شما امکان میدهد فایل ها و فلدر های حساس خود را به این درایو ها منتقل کنید و هر وقت که به انها نیاز داشتید به ساده ترین شکل ممکن به انها دسترسی داشته باشید . کاربر می تواند فایل هایی از جمله : تصاویر خانگی ، ویدئوهای خانگی ، اسناد شخصی ، فایل های شخصی را از دسترسی دیگران خارج نماید. شما می توانید با استفاده از الگوریتم رمزنگاری 256 بیتی بهترین امنیت را برای فایل های خود ایجاد کنید.

این نرم افزار قابلیت ایجاد درایو های رمزنگاری شده مجازی را به کاربر می دهد. همه فایل هایی که شما درون این درایو ها وارد می کنید ، رمزنگاری شده و دسترسی صرفا با استفاده از کد رمزگشایی فایل ها که در اختیار شماست امکان پذیر می باشد. کاربر زمانیکه به فایل های شخصی نیاز دارد می تواند آنها را باز کرده و تغییرات را اعمال نماید و بعد از اتمام کار ، دوباره آنها را قفل کند.

مطمئن باشید که بدون پسورد درست ، اطلاعاتی از این فایل ها در اختیار دیگران قرار نخواهد گرفت. شما هر زمانی که بخواهید می توانید فایل های رمزنگاری شده خود را با استفاده از ایمیل یا هر وسیله دیگری به اشتراک بگذارید. از آنها بک آپ بگیرید و روی سی دی یا دی وی دی رایت کنید. همچنین می توانید فایل ها را بر روی درایوهای آنلاین مانند وان درایو ، دراپ باکس و.. آپلود کنید.

دانلود Privacy Drive :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید