ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود BrillKids Little Musician Pro 1.5.855 نرم افزار آموزش موسیقی کودکان

آیا میخواهید به بچه های کوچک موسیقی آموزش دهید ولی نمی دانید چطور؟Little Musician Pro به شما هر آن چیزی که برای آموزش موسیقی به کودکان نیاز دارید را تقدیم می کند !این نرم افزار به شما امکان میدهد تا بسیار آسان و با جزئیات کامل و لذت بخش موسیقی را به بچه های کوچک آموزش دهید.درس های مورد نظرتان را ایجاد کنید ، تنظیمات پلی بک دلخواهتان را ایجاد کنید ، و نت های دلخواه را مرتب کنید ، موزیک های موردنظرتان را ایجاد و ویرایش کنید و  روند آموزشی کودک را بایگانی کنید.

قابلیت های نرم افزار آموزش موسیقی به کودکان BrillKids Little Musician Pro

قابلیت برنامه ریزی قبل از تدریس
شما می توانید قبل از اینکه آموزش را شروع کنید سر فصل ها و مواردی که لازم دارید را آماده کرده و هنگامی که در حال آموزش هستید فقط دکمه PLAY را کلیک کنید.

قابلیت ایجاد پروفایل کودک
شما می توانید برای هر کودکی که برای آموزش موسیقی می آید یک پروفایل جداگانه ایجاد کرده و تمام فعالیت ها و ترک ها و آموزش های داده شده را در یک فولدر داشته باشید. این قابلیت به شما کمک می کند تا به راحتی و با دقیق ترین حالت ممکن با یک کودک برخورد نمایید.

قابلیت تهیه بک آپ از بایگانی
این نرم افزار به شما قابلیت تهیه بک آپ برای مواقعی که نیاز دارید را میدهد. به طور مثال در مواقعی که سیستم نیاز به فرمت دارد به راحتی می توانید بک آپ تهیه شده را برگردانید و از آنها استفاده کنید.

قابلیت اضافه کردن متن
آموزش دهنده و آموزش گیرنده می توانند متن های مورد نظرشان را در کنار نت ها و… اضافه کنند.

قابلیت درک حس ریتم
این نرم افزار به شما امکان میدهد تا بتوانید برای ریتم های مختلف ، قابلیت هجا بخشی و کف زدن و… قرارداده تا کودک با ریتم نت ها و ملودی ها بیشتر آشنا شود.

ابزار موسیقایی
یکی از ویژگی های دیگر نرم افزار ، آشنایی کودک با ابزار موسیقایی بوده و با انواع آن مانند ، تار و گیتار و کیبرد و… آشنا می شود

قابلیت آشنایی با تاریخچه موسیقی
در این نرم افزار علاو بر قابلیت های آموزشی ، تاریخچه موسیقی مانندآشنایی کودک با افرادمشهور موسیقی و… نیز فراهم شده است.

آشنایی با کیبرد موسیقی
در این نرم افزار همچنین قابلیت آشنایی کودک فراگیر با کیبرد موسیقی نیز فراهم شده که که کودم با کلیدهای مختلف این ابزار موسیقی نیز آشنا می شود.

 



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید