ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Apowersoft Screen Recorder Pro 2.5.1.1 – نرم افزار فیلمبرداری از دسکتاپ

نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ

نرم افزار فیلمبرداری از دسکتاپ Apowersoft Screen Recording  ابزاری قدرتمندی است برای ضبط آن چیزی که در صفحه نمایش کامپیوتر شخصی شما نمایش داده می شود.این نرم افزار با ابزارهای قدرتمند به شما امکان میدهد تا بتوانید از صفحه نمایش خود به صورت کاملا حرفه ای فیلمبرداری کنید.این نرم افزار از ریز جزئیاتی که در صفحه نمایش اتفاق می افتد فیلمبرداری کرده و به شما امکان تولید یک فیلم آموزشی و… را میدهد.

این نرم افزار قابلیت تصویربرداری و صدابرداری همزمان در یک بازه زمانی را در اختیار شما قرارداده و شما می توانید با استفاده از یک میکروفون علاوه بر اینکه فیلمبرداری می کنید صحبت های مد نظرتان را نیز انجام داده تا یک فیلم آموزشی صوتی و تصویری را تولید کنید.همچنین این نرم افزار قابلیت فیلمبرداری از تصاویر دوربین وب کم را نیز دارا بوده و شما حتی می توانید ارتباطتان با دیگران را نیز از طریق این نرم افزار کپچر کنید.

همچنین از دیگر ویژگی های نرم افزار قابلیت فیلمبرداری برنامه ریزی شده می باشد به طوریکه شما می توانید برای این نرم افزار تعریف کنید که در چه زمانی و با چه آپشن هایی شروع به فیلمبرداری از صفحه نمایش شما بکند. این قابلیت به شما کمک می کند تا در صورتی که مشکلی ، موردی در سیستم وجود دارد آن را در زمانهایی که امکان حضور ندارید ضبط و بازبینی کنید.

این نرم افزار بعد از فیلم برداری ، فایل خروجی را با فرمت WMV ایجاد و تحویل شما می نماید.شما می توانید فایل خروجی را ادیت کرده ، تبدیل کنید و یا به حالت فشرده در آورید.از دیگر ویژگی های بی نظیر این نرم افزار این است که وقتی فایل خروجی شما نهایی شد و تغییرات لازم را در آن ایجاد کردید می توانید فایل را به فرمت های AVI, MKV, MP4, SWF, FLV and 3GP و…. نیز تبدیل کنید !

ویژگی های نرم افزار Apowersoft Screen Recorder Pro :

ضبط فیلم های آنلاین
یکی از ویزگی های نرم افزار ، قابلیت ضبط تصاویر زنده مثلا از تلویزیون آنلاین ، تلویزیون اینترنتی و… می باشد. همچنین این نرم افزار به شما امکان میدهد تا بتوانید از سایتهای مختلف اشتراک ویدئو مانند یوتیوب ، Hulu TV Shows و… نیز فیلم دانلود کنید.

ضبط صداهای زنده و آنلاین
علاوه بر ضبط ویدئوهای زنده ، این نرم افزار قابلیت ضبط صداهای زنده مانند صداهای تولید شده از میکروفون ، کارت های صدا و… را نیز دارا می باشد.این نرم افزار ابزارهای لازم برای رکورد ، ادیت و مناسب سازی برای هماهنگ کردن صدا با ویدئو را نیز در اختیارتان می گذارد.همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید موزیک ها و فایل های صوتی را از سایتهای مختلف اشتراک موزیک ، رادیو ها و… نیز دانلود کنید.

تنظیمات ویرایش فیلم ها
شما می توانید با استفاده از این نرم افزار ویدئوهای گرفته شده توسط این نرم افزار را به راحتی و با ابزارهای گوناگون ویرایش کنید.به طور مثال روشنایی تصویر ، کنتراست تصویر ، رزولوشن تصویر و…. را می توانید به راحتی از طریق این نرم افزار ویرایش نمایید.همانطور که در بالا گفته شد شما بدون توجه به فرمت اصلی تولید شده در نرم افزار که به صورت خروجی اولیه صورت میگیرد می توانید فرمت های دلخواهی مانند AVI, WMV, MP4, 3GP, MKV, SWF, FLV, MPEG را از نرم افزار خروجی بگیرید.همچنین این نرم افزار قابلیت تولید ویدئوهایی مناسب برای دستگاههای اپل ، اندرویدی و.. را نیز در اختیارتان می گذارد.

قابلیت اضافه کردن نوشته در فیلم
این نرم افزار قابلیت اضافه کردن متن و نوشته در فیلم را نیز دارا می باشد و در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید در جای جای فیلمتان نوشته های دلخواه خود را قرار دهید.

قابلیت ایجاد اسلاید های پاورپوینت !
یکی از قابلیت های بی نظیر این نرم افزار امکان تهیه اسلایدهای پاور پونیتی است ! وقتی شما تنظیمات مربوطه را انجام می دهدی این نرم افزار از تک تک مراحل کار به صورت اسلاید های پاور پوینت تصویر تهیه می کند و در آخر می توانید خروجی دلخواه را نیز تهیه کنید.

قابلیت به اشتراک گذاشتن ویدئوها
مانند بسیاری از نرم افزار ویدئو ، این نرم افزار نیز به شما امکان میدهد که فیلم های تولیدی را در سایتهای اشتراک ویدئو مانند یوتیوب و… به اشترا بگذارید.

ویژگی هایی نرم افزار Apowersoft Screen Recorder :

رکورد تمام کارهای انجام شده در تسکتاپ همراه با صدا
قابلیت فوق العاده کپچر تصاویر وب کم با کیفیت بسیار بالا
قابلیت رکورد ویدئو از دیگر دستگاههای خارجی
امکان ذخیره سازی تصاویر بازی های سیستم هنگام بازی
پشتیبانی از رکورد ویدئوهای زنده در حال پخش مانند تلویزیون
قابلیت تعیین سایز رکورد برای دسکتاپ به صورت جزیی یا کلی
پشتیبانی از ضبط ویدئوها ازنرم افزارهای مسنجر مانند یاهو و جی تاک و…
دارای چندین نوع کادر و نحوه رکورد : فول اسکرین ، منطقه انتخابی ، منطقه فعال موس ، کادر انتخابی
قابلیت برنامه ریزی برای ضبط در زمان های خاص
پشتیبانی از کانورتر حرفه ای به فرمتهایی رایج از جمله AVI, MP4, FLV, SWF, 3GP, MKV, and MPEG
….

 

دانلود Apowersoft Screen Recorder Pro :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Apowersoft Screen Recorder Pro 2.5.1.1 – نرم افزار فیلمبرداری از دسکتاپ” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید