ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود ProDAD Mercalli Standalone V6 SAL 6.0.629.1 – پلاگین حذف لرزش دوربین از ویدیو ها

دیگر ویدئوهای شما لرزش نخواهند داشت ! ProDAD Mercalli Standalone پلاگینی است که به شما کمک می کند تا لرزش های ویدئو را حذف کرده و یک فیلم و یا کلیپ بسیار حرفه ای را داشته باشید.این پلاگین به سرعتی که دست شما لرزش داشته کاری نداشته و با قابیت هایی که دارد هر لرزشی را از ویدئو شما کم می کند.این نرم افزار همچنین تاثیراتی که از لرزش دست شما ایجاد شده است را حذف می کند. گاها دیده اید که قسمتی از تصویر رنگ های اضافی ایجاد می شود و یا اتفاقات دیگر که حاصل لرزش دست های فیلمبردار می باشد که این نرم افزار با ابزار حرفه ای خود اثرات این لرزش را به حداقل می رساند.

این نرم افزار با ابزارهای ویژه به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی و بدون مشکل در فیلمبرداری زوم کنید و با جلوه هایی که دوست دارید از نزدیک و دور تصویربردای نمایید.نرم افزار ProDAD Mercalli Standalone تنظیم و ویرایش فیلم های 3 بعدی را نیز دارا می باشد که یکی از ویژگی های بسار بارز نرم افزار می باشد.

قابلیت تنظیم صحنه های امن برای اینکه شما بهترین تصویر را از ویدئوهای خود داشته باشید از دیگر ویژگی های نرم افزار می باشد که این قابلیت به هنگام زوم امکان اضافه کردن افکت های بسیار جذاب را به ویدئو امکان پذیر می کند.

این پلاگین بر روی نرم افزار های زیر قابل نصب بوده و از آنها پشتیبانی می کند:

Adobe Premiere Pro CSx, CC, CC 2014
Adobe After Effect CSx, CC, CC 2014
Adobe Premiere Elements 1.0…10.0
Corel VideoStudio Pro X4, X5, X6, X7
Sony Vegas Pro 9, 10, 11, 12
Avid MediaComposer 5.5, 6.0, 6.5, 7
GV Edius 5,6, 6.5, 7
MAGIX Video Pro X2, X3, X4, X5, X6
MAGIX Movie Edit Pro 17

در این نسخه از پلاگین سعی شده است که تغییرات و  ویرایش هایی که بر روی ویدئو انجام می دهید بر روی شخصیت و کلیت فیلم تاثیر خاصی نگذارد و این یعنی کیفیت بی نظیری که این پلاگین در اختیاز شما قرار میدهد.

این پلاگین همچنین قابلیت فوق العاده تنظیم خودکار آپشن های مورد نیاز برای ویدئو را نیز دارا می باشد ! در صورتی که چند بار ویدئویی را با این نرم افزار ویرایش کنید ، دفعات بعد نرم افزار آپشن های خاصی را به شما پیشنهاد خواهد داد ! بی نظیر است ، امتحان کنید.

دانلود ProDAD Mercalli :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود ProDAD Mercalli Standalone V6 SAL 6.0.629.1 – پلاگین حذف لرزش دوربین از ویدیو ها” ارسال شده است

  1. mahdi says:

    تا حالا باهاش کار نکردم ولی زیاد دنبال یه همچین چیزی می گشتم امیدوارم همینجوری که میگین باشه….

شما هم نظر خود را ارسال کنید