ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود بازی Men of War: Condemned Heroes – مردان جنگ

سری محبوب مردان جنگ با نسخه جدید خود یعنی قهرمانان محکوم ،حرفی دوباره برای گفتن دارد . بی شک این نسخه از این سری از محبوب ترین و بهترین قسمت های مجموعه است چرا که توانایی های تاکتیکی و نبرد مستقیم به طرز خارق العاده ای بهبود یافته اند و در نگاه اول تقریبا چیزی را از مجموعه Men of War به ارث نبرده است . مجموعه ای که در چند سال گذشته با انتشار دو نسخه نه چندان موفق Vietnamو Assault Squadدوباره بازگشته تا محبوبیت از دست رفته خود را بازیابد .
داستان بازی در مورد یکی از بدنام ترین گردان های مجازاتگر شوروی در جنگ جهانی دوم است . علت شهرت این گروه تشکیل شدن توسط استالین تحت دستور شماره 227 مرسوم به “بدون عقب نشینی” است ، گردانی از خائنان و افراد بی کفایتی تشکیل شده بود که اکنون یک فرصت دیگر داشتند تا در پایین ترین درجه های نظامی در خارج از دادگاه نظامی و در میدان جنگ مردانه بمیرند . گردانی که سخت ترین و غیر ممکن ترین ماموریت های طول جنگ به آن ها سپرده شد و این سربازان از جان گذشته در نهایت شگفتی توانستند به خوبی از پس آنها بر بیایند طوری که بعضی از افراد خیانت کار این گردان اسطوره هایی برای دیگران در طول جنگ گشتند .

این بازی رخدادها و اتفاقاتی که در طول عملیات های مختلف این گروه پیش آمده است را از زبان خود افراد و شواهد شرح می دهد .
در نسخه قبلی این بازی ( ویتنام ) آزادی عمل بازیکن در جنگل ها بسیار کم و بازی تقریبا از پیش تعریف شده بود و علاوه بر آن ماموریت های نه چندان جذاب و خسته کننده به خوبی از پس خراب کردن بازی بر امده بودند اما در این نسخه مشکلات نسخه های قبلی وجود ندارد و ما شاهد یک استراتژی زمان واقعی (رئال تایم استراتژی) جذاب هستیم که با چاشنی چالش های وحشیانه اش شما رو دو چندان نسخه های قبلی راضی می کند .
شما در این بازی هدایت و فرماندهی افرادی را بر عهده دارید که هیچ چیز برای از دست دادن ندارند و مرگ در میدان بهترین هدیه برای آن هاست پس همگی بدون چون و چرا از دستورات شما پیروی می کنند . بنابراین فقط یک فرماندهی مناسب کافی خواهد بود تا شما پیروز جنگ باشید . پس نیرو هایتان را منظم کنید و به جنگ با دشمن بروید چون شما پیروز خواهید بود .
داستان بازی تقریبا از اویال سال 1942 تا اواخر سال 1945 میلادی را شرح می دهد که بیست ماموریت متفاوت و نفس گیر را به همراه دارد .  مبارزه و نبرد در منطقه Volyn اوکراین ، عملیات بزرگ “Bagration” در منطقه برست ، نبرد پل Magnush در ورشو و در نهایت حمله به Altdam در اواخر جنگ از نبردهایست که شما فرمانده آن ها هستید پس بهترین تاکتیک را انتخاب کنید تا نام شما همیشه جاودان شود .

خصوصیات بازی :
تجربه یک بازی تک نفره جذاب با چهار قسمت داستانی از سال 1942 تا 1945
فرماندهی افرادی جان بر کف و مطیع با توانایی های خارق العاده
گرافیک عالی و طراحی بسیار دقیق افراد ، چهره ها و یونیفورم ها
مراحل اضافی و جایزه ای با کنترل سربازان عادی شوروی



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید