ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Lumion Pro 12.0 – نرم افزار طراحی و مدل سازی ساختمان به صورت 3بعدی

دانلود Lumion Pro

Lumion Pro ابزاری لازم برای همه کسانی است که با نقشه کشی و مدل سازی ساختمان سر و کار دارند. این نرم افزار ویدئو های فوق العاده و با کیفیت بالایی را خیلی سریع تهیه کرده و در اختیار شما قرار می گذارد، هم چنین یادگیری کارایی ها و قابلیت های آن بسیار ساده بوده و شما پس از مدت زمان کمی کاملا بر آن مسلط می شوید. این برنامه مصرف کنندگان زیادی از 60 کشور مختلف دنیا دارد که آن ها شامل معماران، طراحان، مهندسان، مدل سازان و نیز دانشگاه ها می باشند. Lumion اکنون به عنوان نرم افزار پیشرو در دسته خود شناخته شده و فرآیند تولید و ساخت فایل های 3 بعدی را متحول کرده است.

ویژگی های نرم افزار Lumion Pro :

توانایی انجام پروژه ها به دست خودتان: شما با این نرم افزار این توانایی را دارید که فیلم ها و عکس ها را بدون هیچ آموزش قبلی درست کنید. این بدین معنی می باشد که انجام پروژه توسط خود شما ممکن بوده و نیاز به هزینه اضافی برای مدل سازی های انجام شده توسط دیگران نیست.
نتایج بسیار سریع: می توانید کار خود را به صورت هم زمان ویرایش کرده و همه چیز در راستای صرفه جویی در وقت شما طراحی شده است. می توانید یک مدلسازی جدید را در عرض چند دقیقه ایجاد کرده و تغییرات را در همان حال که پیش میروید ایجاد کنید.
مدل سازی خود را زیبا نمایید: معمولا پروسه رندر کردن تنها بخشی از کار شماست. شما برای زیبا سازی کار خود نیاز به آسمان، درخت، چمن، مصالح، گیاهان و انسان ها و… دارید. این نرم افزار با داشتن کتابخانه کاملی از ابزار و اشیاهای مختلف شما را از هر لحاظ در این زمینه بی نیاز می کند.

دانلود Lumion Pro :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید