ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Multi Clipboard v09.10.01 نرم افزاری قدرتمند به منظور مدیریت بر حافظه کلیپ بورد

حافظه ClipBoard یکی از مهمترین بخش های سیستم عامل می باشد که انجام اعمالی پرکاربرد همچون کپی نمودن فایل ها و نوشته ها در آن صورت می گیرد. شاید برای شما نیز تا به حال این مشکل به وجود آمده باشد که چندین فایل را در پوشه های مختلف کپی نموده اید و در حال انتقال آن ها به پوشه ای دیگر می باشید و این همزمانی کپی فایل ها ممکن است کاربر را دچار مشکلاتی نماید. استفاده از نرم افزارهای مدیریتی برای حافظه های ClipBoard می تواند این مشکلات را بر طرف نماید. امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری اقدام به تولید نرم افزارهایی می نمایند که در زمینه های کاربردی مختلف قابل استفاده می باشند که از جمله این کاربردها مدیریت حافظه ClipBoard کی باشد.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

  

Multi Clipboard  نام نرم افزاری قدرتمند به منظور مدیریت بر حافظه کلیپ بورد می باشد. در این نرم افزار کاربران می توانند تا به تعداد نامحدود اطلاعات را در ClipBoard ذخیره و کپی نمایند  همچنین این نرم افزار اطلاعات موجود در حافظه کلیپ بورد را به صورت کد شده ( Encrypt ) در خود نگهداری می کند تا از سو استفاده احتمالی توسط برنامه های جاسوسی جلوگیری کند. همچنین در این نرم افزار می توان از ابزار لیست علاقه مندی ها استفاده نمود تا اطلاعات و فایل هایی که به صورت متعدد توسط کاربر کپی می شود در آن لیست قرار گیرد تا در کوتاه ترین زمان ممکن کاربران به آن ها دسترسی داشته باشند. این نرم افزار محصولی از Luzius Schneider می باشد.

 

از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– قابلیت نگهداری متن ، عکس ، غالب متن و … در حافظه

– قابلیت ذخیره سازی اطلاعات نگهداری شده در حافظه حتی بعد از بستن برنامه

– قابلیت قرار دادن میانبر برای کلید ها

– قابلیت جای گیری در قسمت system tray

 و … .

 

شما هم نظر خود را ارسال کنید