ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود CyberLink ColorDirector Ultra 2024 v12.1.3723.0 – نرم افزار تصحیح و بهبود رنگ ها در فیلم

دانلود CyberLink ColorDirector Ultra

CyberLink ColorDirector Ultra نرم افزار حرفه ای ویرایش فایل های ویدیویی جهت بهبود و تصححی رنگ ها میباشد . کنترل رنگ یکی از مؤلفه های ضروری ساخت یک محصول ویدیویی و بخشی از جریان کاری ویرایش فایل های ویدیویی برای تمامی فیلم سازان محسوب می شود.این نرم افزار با دارا بودن ابزارهای حرفه ای ، تصحیح و افزایش رنگ را برای شما به ارمغان می آورد.

ویژگی های نرم افزار CyberLink ColorDirector Ultra :

حرفه ای جلوه دادن ویدیو با درجه بندی پیشرفته رنگ :

این نرم افزار با دارا بودن مجموعه کاملی از ابزارهای  تصحیح میزان سفیدی تصویر ، تنظیم رنگ پذیری ، بهبود و حتی به تصویر کشیدن جلوه خاصی از رنگ ها در ویدیو می تواند به شما در این زمینه کمک شایانی کند. تمامی ابزارهای پیشرفته ای که برای بهتر جلوه دادن ویدیو شما احتیاج خواهید داشت در این نرم افزار تعبیه شده است. از برطرف کردن مشکلات رنگ گرفته تا بهبود سلیقه در تولید فیلم های خلاقانه.

ساخت ویدیو HDR :
برای اولین بار در این نرم افزار شما می توانید با اضافه کردن ویژگی HDR به ویدیوهای خود به منظور تعیین محدوده دینامیکی بیشتری به صحنه ها و تصویر کشیدن جزیئات بخش های مختلف کار استفاده نمایید.

دنبال کردن اجسام در حال حرکت :
ColorDirector با بکارگیری الگوریتم های دنبالگر حرکتی با استفاده داده های تصویری از مناطق انتخاب شده برای شما این امکان را فراهم می سازد تا بتوانید به سرعت اجسام را جداسازی و به دقت ردیابی کنید.

درجه بندی ساده و موثر رنگ برای ویرایش سریع تر ویدیو :
برای بهینه کردن جریان کاری در ویرایش یک ویدیو و کاهش مصرف زمان در انجام این عمل ، شما می توانید با بکارگیری PowerDirector برای وارد کردن و ویرایش ویدیو ها اقدام نمایید.

 

دانلود CyberLink ColorDirector Ultra :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود CyberLink ColorDirector Ultra 2024 v12.1.3723.0 – نرم افزار تصحیح و بهبود رنگ ها در فیلم” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید