ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود DVDFab 13.0.1.2 – نرم افزار رایت و کپی دی وی دی و بلوری

دانلود DVDFab

DVDFab یکی از قدرتمند ترین و منعطف ترین نرم افزارهای رایت و کپی DVD می باشد. با داشتن 8 حالت مختلف برای کپی ، شما می توانید از تمامی انواع DVD تنها با چند کلیک ، کپی تهیه کنید. این نسخه از نرم افزار کاملاً بازنویسی شده است و بر پایه 8 سال توسعه نرم افزار کپی دی وی دی می باشد.
تنها کافیست که فیلم DVD خود را وارد دستگاه کنید سپس دکمه Start را کلیک کنید. بدین ترتیب کل فیلم شامل منوها، تریلرها و امکانات ویژه دی وی دی ، روی یک دی وی دی کپی خواهند شد و اینکار تنها با یک کلیک و به صورت کاملاً خودکار انجام می شود. تهیه نسخه پشتیبان از دی وی دی ها روی یک یا چند دیسک از امکانات مفید DVDFab است.
این نرم افزار شامل بخش های کپی DVD به DVD ، کپی Blue-Ray به Blue-Ray ، کپی DVD به موبایل ، کپی فایل به موبایل و جا به جا کننده فایل می باشد.

ویژگی های نرم افزار DVDFab :

حالت DVD به DVD : یکی از منعطف ترین و قدرتمند ترین نرم افزار کپی و رایت دی وی دی است. 8 حالت کپی مختلف در آن به شما امکان تهیه کپی از فیلم های DVD روی هارد دیسک یا روی DVDR را به شما می دهد.
Blu-ray به Blu-Ray : کاملترین نرم افزار کپی و رایت دیسک های blu-Ray می باشد که دارای 4 حالت کپی برای تهیه نسخه پشتیبان از دیسک های Blu-Ray روی هارد دیسک یا BD-R می باشد.
DVD به موبایل : این بخش می تواند فیلم دی وی دی را به فایل های AVI/MP4/WMV/MKV تبدیل کند تا بتوانید آنها را روی دستگاه های مختلف مانند iPod, PSP, ZUNE و گوشی های موبایل اجرا کنید.
File به موبایل : این بخش برای تبدیل فایل های ویدئویی منبع روی کامپیوتر به کنسول های جدید مانند PS3 ، Xbox 360 یا دستگاه های قابل حمل مانند iPod، PSP ، Zune و دیگر گوشی های موبایل تبدیل می کند.
جا به جا کننده فایل : این ابزار در انتقال فایل های تبدیل شده از روی کامپیوتر به دستگاه های قابل حمل مختلف کاربرد دارد.
قابلیت تکثیر 1 به 5 در رایانه. با انواع دیسک های بزرگ ، مینی dvd و…
کپی دی وی دی شما با یک کلیک.
جدا کننده دیسک ، کپی یک DVD 9 گیگا بایتی یا همان دیسک دوبل به 2 تا DVD 4.5 گیگا بایتی با نهایت کیفیت ، بدون افت هر گونه کیفیت فیلم یا صدا.
سفارشی کردن، ساخت انواع DVD با سلیقه وعلاقه شخصی شما.
تیتر دلخواه ، خصوصیات تجاری محصول ، گزینش صدای ویژه و زیر نویس.
شما می توایند بدون دستکاری در منوها و دیسک مورد نظر، تغییرات و سلیقه خود را اعمال کنید.
سرعت عمل، خیلی سریع دیسک شما کپی شده ، و تحویل داده می شود. برنامه حدود 10 الی 20 دقیقه یک دیسک را کپی کرده تحویل می دهد.
سازگاری با دیسک ها، برنامه قابلیت رایت روی هر نوع دیسک DVD خام را دارد.
DVD+R/RW, DVD R/RW, DVD+R DL, DVD R DL .

دانلود DVDFab :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید