ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود MAGIX SOUND FORGE Pro Suite 17.0.2.109 – نرم افزار ویرایش صدا

دانلود MAGIX SOUND FORGE Pro

Sound Forge Pro نرم افزاری کارآمد و قدرتمند برای ویرایش صوت و موزیک است که تولید کننده ها می توانند توسط آن کنترل کاملی روی تمامی جنبه های ویرایش صوت و تنظیمات آهنگ داشته باشند. این نرم افزار همه کاری برای ضبط حرفه ای صوت و تنظیم، طراحی صدا، بازیابی صدا و ساخت Red Book CD کاربرد دارد. امکانات جدید نسخه Sound Forge Pro شامل ویرایش دقیق ، ابزار داخلی برای رایت روی CD، ویرایش فایل سازهای موسیقی و پردازش آنها، تبدیل فرمت صوت و کشش زمانی (time stretching) می باشد.

ویژگی های نرم افزار MAGIX SOUND FORGE Pro :

کیفیت بالای صدا: نرم افزار Sound Forge Pro از رزولوشن کامل 24bit و 32bit/64bit و 192kHz پشتیبانی می کند. ضبط ماهرانه صداهای فرعی و صداهای ظریف و دقیق سازهای موسیقی، خواننده ها و تغییر افکت ها از امکانات مهم نرم افزار به شمار می رود.
ویرایش دقیق صوت: ویرایش فایل های صوتی Mono، Stereo و چند کاناله توسط Sound Forge Pro امکان پذیر است. شما در این راه می توانید از دستورات معمول ویندوز برای برش، ارسال، میکس و محو کردن صدا استفاده کنید. ویرایش دقیق، ساخت محو شدگی صدا و میکس موزیک و پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop فایل صوتی بین کانال ها و کار با یکی در حین پردازش دیگری در پس زمینه از امکانات کاربردی Sound Forge Pro می باشند.

ضبط قدرتمند صدا: Sound Forge Pro دارای مجموعه ابزار کاملی برای ضبط مستقیم روی کارت صدا یا استفاده از زمان سنج ضبط برای آغاز و پایان ضبط در زمان و تاریخی خاص است.
پردازش افکت ها: بیش از 40 افکت صوتی حرفه ای مانند متعادل کننده، EQ، تاخیر، گروه کر، شدت صدا، داینامیک صوت، حذف نویز، Pitch Shift، Flange و لرزاننده صدا از نمونه این افکت ها می باشند.
ابزاری برای طراحی و تولید صدا: این مجموعه نرم افزاری شامل پلاگین های Noise Reduction 2 برای تعمیر مشکلات معمول صدا مانند خش خش نوار، وز وز دوربین، کلیک و غیره می باشد.
نرم افزار Sound Forge Pro از انواع فرمت های ویدئویی شامل AVI, WMV, MPEG-1 , MPEG-2 پشتیبانی می کند تا شما بتوانید به صورت دقیق صدا و تصویر را در آنها هماهنگ کنید.
خروجی Dolby Digital AC-3.

دانلود MAGIX SOUND FORGE Pro :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید