ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Vertus Fluid Mask 3.3.15 – نرم افزار جدا کردن سوژه از پس زمینه عکس

Vertus Fluid Mask نرم افزار جالب و کاربردی برای کات کردن بخشی از تصویر و تغییر آن و پوشاندن آن با تصویر دیگری می باشد. کارایی اصلی این نرم افزار در عوض کردن پس زمینه های تصویر می باشد و می توانید به راحتی و با انتخاب بخش هایی که میخواهید آن را از تصویر  جدا کرده و در یک پس زمینه دیگر استفاده نمایید.این نرم افزار ابتدا لایه های تصویر شما را آنالیز کرده ، بخش هایی که قابلیت جدا شدن را دارند را پیشنهاد و شما با یک کلیک می توانید آن بخش ها را جدا کنید.

شما می توانید جزئیات بسیار زیادی از تصویر را انتخاب کرده و به راحتی پس زمینه دلخواه خود را برای عکس جایگزین کنید.انتخاب ، جدا کردن و تعویض پس زمینه زمان زیادی از شما نمی گیرد و در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود

از ویژگی های نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
این برنامه یک برنامه نیمه اتوماتیک است که با استفاده از پارامترهای انتخابی کاربر قادر به شناخت اتوماتیک سوژه ی دلخواه می شود.
با قابلیت تجزیه بصری می توانید اجزای تشکیل دهنده عکس را مشاهده کنید و به انتخاب آنها به صورت جداگانه بپردازید.
با قابلیت تشخیص اتوماتیک لبه ها میتوانید سوژه را با جزئیات بالا انتخاب کنید.
با قابلیت راهنمای بصری در هر بخش میتوانید سریع برای استفاده بهتر ابزارها روی راهنمای موجود کلیک کنید و آن را ببینید.
قابلیت کاربردی دیگر که به طور مثال در سینما با تکنیک پرده ی سبز استفاده می شود قابلیت انتخاب بر اساس رنگ است. به طور مثال می توانید در پرده سبز از سوژه عکس برداری کنید و با یک کلیک آسان پرده سبز را حذف کنید و فقط سوژه باقی بماند.
قابلیت تشخیص لبه های پیچیده که با تو هم رفتگی رنگ ها مواجه هستند یکی دیگر از قابلیت های خوب این نرم افزار است که به شما کمک می کند سوژه تان در بین انبوهی از تصاویر و رنگ های موجود به راحتی از پس زمینه جدا کنید .
قابلیت نیمه اتوماتیکی که ذکر شد به شما کمک می کند لبه های جا افتاده که نرم افزار نتوانسته آن را تشخیص دهد را به سوژه اضافه کنید. Fluid Mask ابزاری بسیار مورد نیاز برای کاربران حرفه ای و حتی کاربران آماتور است.

دانلود Vertus Fluid Mask :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Vertus Fluid Mask 3.3.15 – نرم افزار جدا کردن سوژه از پس زمینه عکس” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید