ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

EximiousSoft Logo Designer v2.58 نرم افزاری برای طراحی لوگوهای حرفه ای

امروزه با ورود به هر وب سایت در اینترنت و مشاهده آن می توان تصاویر و نوشته هایی را در بالای وب سایت که معرف نام وب سایت می باشد را مشاهده نمود. بنرها و لوگوهایی که طراحان وب سایت نام وب سایت و در بعضی موارد اطلاعاتی در مورد اهداف وب سایت را می توان مشاهده نمود. ساخت این تصاویر که به صورت عکس و فلش می باشد توسط گرافیست های وب که وظیفه طراحی گرافیکی یک وب سایت را بر عهده دارند انجام می پذیرد . البته افرادی که در رشته گرافیک نیز به صورت نیمه حرفه ای و گاه مبتدی نیز فعالیت می کنند قادر به ساخت این لوگوها می باشند اما تکنیک هایی که مربوط به گرافیک وب می باشند تا تصاویر از هماهنگی بیشتری با طراحی کلی وب سایت داشته باشند در آن ها رعایت نشده و در بسیاری از موارد نتایج به صورت غیر حرفه ای نمایش داده می شود.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن قادر به ساخت لوگوهای حرفه ای خواهید بود.

Logo Designer نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به طراحی و ساخت لوگوهای حرفه ای برای وب سایت های خود می باشند. در این نرم افزار کاربران با استفاده از قالب های آماده سازگار با وب می توانند انواع لوگوها در اندازه های گوناگون را مورد استفاده قرار دهند. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها  قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از 100 نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترسی کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از 100 نوع قالب نیمه آماده نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. این نرم افزار محصولی از شرکت EximiousSoft می باشد.

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید