ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Navicat Data Modeler Premium 3.2.7 – نرم افزار طراحی و مدیریت پایگاه داده ها

دانلود Navicat Data Modeler

Navicat Data Modeler نرم افزاری قدرتمند برای طراحی پایگاه داده ( بانک اطلاعاتی ) می باشد که به کاربران در ساخت مدل های اطلاعات فیزیکی و منطقی کمک می کند. این نرم افزار از دیتا بیس های مختلف شامل MySQL، Oracle، SQL Server، PostgreSQL و SQLite کاملا پشتیبانی می کند. کاربران توسط آن می توانند ساختارهای پایگاه داده ها را به صورت تصویری طراحی کنند، پردازش مهندسی معکوس یا رو به جلو را اجرا ، مدل ها را از منابع داده های ODBC وارد کنند، کمپلکس های SQL/DDL تولید کرده و مدل ها را به فایل ها پرینت و بسیاری امکانات دیگر را در اختیار داشته باشند.

لیست پایگاه های داده پشتیبانی شده توسط Navicat Data Modeler :

MySQL 3.21 یا جدیدتر
SQL Server 2000 یا جدیدتر یا SQL Azure
Oracle 8.1 یا جدیدتر
PostgreSQL 7.3 یا جدیدتر
SQLite 2 و 3

ویژگی نرم افزار Navicat Data Modeler :

مهندسی معکوس : مهندسی معکوس یکی از امکانات کلیدی Navicat Data Modeler می باشد. این قابلیت به شما امکان بارگذاری ساختارهای پایگاه داده های موجود و ساخت یک نمودار ER جدید را می دهد.
مقایسه و همگام سازی : همگام سازی پایگاه داده ها امکانی است که به شما تصویر کاملی از تفاوت های پایگاه های داده را می دهد. زمانی که دیتابیس ها مقایسه شدند، شما می توانید تفاوت ها را مشاهده کرده و اسکریپت همگام سازی لازم را برای به روز رسانی دیتابیس مقصد بسازید.
ساخت کد SQL : نرم افزار Navicat Data Modeler نه تنها ابزاری برای ساخت نمودارهای ER و طراحی پایگاه داده می باشد بلکه قابلیت ذخیره SQL آن به شما امکان داشتن کنترل کامل روی اسکریپت SQL نهایی، ساخت بخش های مجزای مدل، ساخت قوانین صحت ارجاع و غیره را نیز می دهد. این قابلیت می تواند باعث صدها ساعت صرفه جویی در زمان شما شود.
ابزارهای استاندارد طراحی : صفحه بندی خودکار، اضافه کردن رئوس، لایه ها، عکس ها و یادداشت ها/لیبل ها، آبجکت های توزیع/خطی، قابلیت بدون محدویدیت Redo و Undo و …
فیلتر جستجو برای محدود کردن لیست جداول نمایش داده شده در نرم افزار.

دانلود Navicat Data Modeler Premium :

  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید