ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود StudioLine Photo Classic 4.2.71 – نرم افزار مدیریت عکس های دیجیتالی

StudioLine Photo Classic نرم افزاری قدرتمند در عین حال ساده برای ویرایش حرفه ای و مدیریت مجموعه های عکس، مناسب برای تمامی عکاسان دیجیتال می باشد. این نرم افزار می تواند به شما در مدیریت انواع فرمت های گرافیکی محبوب با استفاده از یک پایگاه داده های ایمن برای آرشیو کردن عکس، کمک کند.

ویژگی های نرم افزار StudioLine Photo Classic  :

امکان برچسب‌زنی جغرافیایی : با استفاده از اطلاعات مکانی فراهم شده توسط GPS یا دوربین های دیجیتال، امکان نمایش عکس های شما در مکان صحیح روی نقشه های دیجیتال یا تصاویر ماهواره مهیا شده است. برچسب زنی جغرایایی به صورت دستی کاری بسیار ساده بوده تا هر عکس را روی مکان مورد نظر روی نقشه قرار دهید. StudioLine به صورت خودکار سرویس های اینترنتی GeoNames را برای جزئیات مکان هر عکس مانند کشور، شهر و در صورت امکان خیابان مربوطه ، جستجو می کند. بدین ترتیب مجموعه عکس های شما می توانند با سرعت زیاد جستجو شده، بر اساس شهرها و نام دیگر اطلاعات تصویر ،رده بندی و یا فیلتر شوند.

ویرایش تصاویر و آرشیو کردن آنها : StudioLine Photo Classic دارای ابزار ویرایشی بسیار حرفه ای می باشد که شما تنها در چند مرحله با استفاده از آنها می توانید عکس های خود را به اسلایدشوهای زیبا تبدیل کنید، آنها را روی دی وی دی و سی دی رایت کرده و یا به صورت گالری های اینترنتی منتشر کنید. همچنین عملکرد پرینت قدرتمند آن به شما امکان پرینت انواع فرمت ها در سایزهای مختلف مانند کارت های تبریک، تقویم و کاور سی دی را می دهد.

مشاهده عکس ها در آلبوم های زیبا در مرورگری به سبک Timeline و کاملا حرفه ای یا بر اساس کلمات کلیدی و دسته بندی ها، از دیگر امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد. با تهیه نسخه پشتیبان از آرشیو عکس های خود به همراه تمامی اطلاعات آنها روی CD، DVD یا هارد دیسک های خارجی می توانید امنیت آنها را نیز افزایش دهید.

دانلود StudioLine Photo Classic :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود StudioLine Photo Classic 4.2.71 – نرم افزار مدیریت عکس های دیجیتالی” ارسال شده است

  1. هادی قربانی says:

    ممنون از اشتراک گذاری این نرم افزار
    از یکی دو جا دانلود کردم مشکل داشتن نصب نمیشدن. نسخه ای که شما قرار دادید بدون مشکل نصب شد رو سیستمم
    با تشکر

شما هم نظر خود را ارسال کنید