ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود WinX HD Video Converter Deluxe 5.17.1.343 – نرم افزار تبدیل فرمت فیلم HD و رایت DVD

WinX HD Video Converter Deluxe نرم افزاری تبدیل فرمت فیلم HD حرفه ای برای تبدیل انواع فایل های ویدئویی است که بیش از 160 کدک ویدئو و 50 کدک صوتی را در خود جای داده و یک نرم افزار همه کاره برای تبدیل ویدئوهای HD، رایت DVD و دانلود ویدئوهای آنلاین یوتیوب محسوب می شود. با استفاده از آن می توانید بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی ، انواع فرمت های ویدئویی را به یکدیگر تبدیل کنید.

ویژگی های نرم افزار WinX HD Video Converter Deluxe :

فشرده سازی و تبدیل فرمت ویدئوهای HD مانند MKV, AVCHD (M2TS, MTS), MOD, TS, TOD برای اجرا روی انواع پلیرهای تصویری. قابلیت تبدیل فرمت MKV به AVI/DVD، MTS/M2TS به AVI/MPEG و AVCHD به MP4 از امکانات مهم نرم افزار است.
– تبدیل ویدئو برای اجرا روی پلیرهای قابل حمل و کنسول ها که از نمونه آنها می توان به تبدیل فرمت M2TS/MKV برای اجرا در iPhone، AVI/MPEG برای iPad و ویدئوهای یوتیوب برای PSP/XBOX اشاره کرد. بدین ترتیب می توانید ویدئوهای مختلف را روی دستگاه هایی مانند iPhone، iPad، iPod، PS3، Android و… مشاهده کنید.
– دانلود کننده ویدئوهای آنلاین از سایت های یوتیوب ، Metacafe، Dailymotion و غیره و تبدیل آنها به فرمت دلخواه شما برای اجرای آفلاین.
– رایت ویدئوها روی DVD و ساخت DVD های خانگی از دیگر امکانات نرم افزار است. کپی دیسک های Blu-ray، تهیه نسخه پشتیبان از ویدئوهای دانلود شده از وبسایت ها یا ضبط شده توسط دوربین های فیلم برداری و… با استفاده از WinX HD Video Converter Deluxe دیگر مشکل نخواهند بود.
– ذخیره ویدئو با بالاترین کیفیت ممکن با استفاده از موتور قدرتمند تعبیه شده در نرم افزار و موتور Yadif Double Frames. قابلیت تغییر پارامترهای رزولوشن و Bitrate نیز به شما امکان دستکاری کیفیت ویدئو و صوت خروجی،مطابق سایز فایلی که می خواهید را می دهد.
– سرعت بی همتا در تبدیل فرمت ویدئو با پشتیانی از CPU های چند هسته ای و استفاده کامل از تمامی قدرت آنها برای افزایش سرعت پردازش ویدئو. WinX HD Video Converter Deluxe هم اکنون از CPU های 8 هسته ای پشتیبانی می کند.

دانلود WinX HD Video Converter :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید