ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Abelssoft CryptBox 2024 12.0.52605 – نرم افزار رمزگذاری بر روی فایل ها و اطلاعات شخصی

دانلود Abelssoft CryptBox

Abelssoft CryptBox نرم افزاری برای رمزگذاری روی اطلاعات شخصی است. همه ما اطلاعات شخصی فراوانی روی کامپیوتر خود داریم. اسناد متنی، نامه ها، عکس و اطلاعات حساب های شخصی معمولا به صورت آشکار و بدون رمزگذاری روی کامپیوتر ذخیره می شود. اما Abelssoft CryptBox به شما امکان ذخیره اطلاعات در یک گاوصندوق ایمن را می دهد. این نرم افزار از استانداردهای امنیتی قدرتمندی استفاده می کند که می تواند مانند یک درایو عادی ویندوز استفاده شود.

ویژگی های نرم افزار Abelssoft CryptBox :

رمزگذاری ساده توسط Wizard : استفاده از CryptBox بوسیله Wizard بسیار ساده می شود. این بخش ها به صورت مرحله به مرحله به شما کمک می کنند تا امنیت کاملی متناسب با سایز ، الگوریتم رمزگذاری و رمز عبور برای فایل های خود ایجاد کنید
الگوریتم رمزگذاری AES-256 : نرم افزار CryptBox اطلاعات شما را با استفاده از الگوریتم AES-256 رمزگذاری می کند. این الگوریتم در آمریکا به عنوان بالاترین امنیت اطلاعات شناخته شده است
رمزگذاری روی درایوهای سیستم : CryptBox فقط برای شما فایل های مطمئن نمی سازد ، بلکه می تواند روی تمامی درایوها نیز به سادگی رمز قرار دهد. بدین ترتیب حتی در زمان اجرای ویندوز نیز درایوهای شما می توانند رمزگذاری شده باشند
نصب نرم افزارهای Portable درون گاوصندوق : CryptBox می تواند نرم افزارهای Portable را مستقیما از اینترنت بارگذاری کند و آنها را روی گاوصندوق نصب کند. بدین ترتیب شما می توانید از گاوصندوق خود روی هر کامپیوتری بدون نیاز به نصب نرم افزارهای دیگر، استفاده کنید. آن نرم افزارها به صورت مستقیم از درون گاوصندوق اجرا می شوند و تمامی اطلاعات شما نیز کاملا ایمن خواهند بود

گاوصندوق سفری : گاوصندوق سفری ساخته شده توسط CryptBox می تواند روی USB یا یک CD ذخیره شود تا شما در سفر بتوانید از اطلاعات خود استفاده کنید.
iPhone/iPad به عنوان کلیدی برای گاوصندوق : CryptBox می تواند انواع رمز عبور را برای گاوصندوق بپذیرد. شما حتی می توانید از iPhone یا iPad شخصی خود به عنوان کلید آن استفاده کنید. به محض اینکه iPhone را به سیستم خود وصل کنید، گاوصندوق به صورت خودکار باز می شود. علاوه بر این می توانید از USB ، رمز تصویری یا متنی نیز استفاده کنید.
از بین بردن دائمی فایل ها : CryptBox دارای بخشی برای پاک سازی دائمی فایل ها نیز می باشد تا کسی نتواند آنها را بازیابی کند.
حفاظت از حافظه : Malware ها می توانند رم کامپیوتر شما را بررسی کنند تا رمزهای عبور را کشف کنند. عملکرد محافظتی این نرم افزار می تواند رمزها را قبل از اینکه توسط سیستم روی رم ریخته شوند، مخفی کند.

دانلود Abelssoft CryptBox :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید