ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Auslogics Disk Defrag Professional 11.0.0.3 – نرم افزار یکپارچه سازی اطلاعات هارد دیسک

دانلود Auslogics Disk Defrag Professional

Auslogics Disk Defrag Pro نرم افزاری برای یکپارچه سازی اطلاعات روی هارد دیسک می باشد که با استفاده از آن می توانید به بالاترین کارآیی هارد دیسک خود دست پیدا کنید. الگوریتم های بهینه شده و جدید این نرم افزار و تکنولوژی یکپارچه سازی “زمان Boot” ویندوز، از مهمترین ویزگی های آن می باشد. Auslogics Disk Defrag Pro می تواند انواع سیستم های پرونده مانند MFT, pagefile, hiberfil و… را با استفاده از 4 الگوریتم مختلف، دفرگ کند. این نرم افزار نه تنها می تواند اطلاعات روی هارد دیسک را یکپارچه سازی کند ، بلکه از چندپارگی های بعدی نیز جلوگیری خواهد کرد.استفاده از الگوریتم های ویژه برای درایوهای فعال SSD و VSS ، گزارش جزئیات و نمایش جداول کارآیی ، از دیگر ویژگی های Auslogics Disk Defrag Pro می باشد.

ویژگی های نرم افزار Auslogics Disk Defrag Pro :

افزایش کارآیی سیستم: با استفاده از Auslogics Disk Defrag Pro می توانید سرعت دسترسی به فایل ها را افزایش دهید. این به معنی افزایش سرعت سیستم می باشد.
الگوریتم های هوشمند یکپارچه سازی: 4 الگوریتم مختلف یکپارچه سازی برای جایگزینی هوشمند فایل ها ، می تواند بیشینه (ماکزیمم) سرعت را به صورت دائمی برای کامپیوتر شما فراهم کند.
یکپارچه سازی زمان Boot: شما می توانید تمامی فایل ها ، شامل فایل های سیستمی که به صورت عادی توسط ویندوز قفل هستند را به صورت منفرد دفرگ کنید.
جلوگیری از چند پارگی فایل هایی که در آینده روی هارد اضافه می شوند.
پاک سازی دیسک ها و بررسی آنها: برای اجرای سریعتر و ایمن تر عملیات یکپارچه سازی، شما می توانید برنامه ای برای پاک سازی فایل های موقت و بررسی مشکلات دیسک ها ، تنظیم کنید.
جداول کارآیی: Auslogics Disk Defrag Pro گزارش های دقیق و جداولی برای بررسی وضعیت افزیش سرعت و بهینه سازی هارد دیسک ، آماده می کند.
Wizard برای اجرای عملیات دفرگ ، تا بهترین روش یکپارچه سازی را برای کامپیتور خود انتخاب کنید.
مدیریت منابع: استفاده کم از منابع سیستم در حین اجرای عملیات و یا برداشتن هر گونه محدودیت برای افزایش سرعت یکپارچه سازی ، از دیگر امکانات Auslogics Disk Defrag Pro می باشد.

دانلود Auslogics Disk Defrag Professional :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید