ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Samsung Smart Switch 4.3.22112.1 – نرم افزار انتقال اطلاعات به گوشی سامسونگ

دانلود Samsung Smart Switch

Samsung Smart Switch ، نام نرم افزاری قدرتمند و کاملا کاربردی در زمینه انتقال داده ها و اطلاعات به تمامی دستگاه های Galaxy سامسونگ می باشد. در واقع اگر میخواهید از یک گوشی دیگر به سیستم گوشی های گالکسی شرکت سامسونگ مهاجرت کنید این نرم افزار بهترین راهکار است . شما به کمک این نرم افزار یکپارچه قادر به انتقال مخاطبین، عکس ها، موسیقی، فیلم ها، پیام ها، یادداشت ها، تقویم ها و غیره به دستگاه مدنظر خود خواهید بود. این نرم افزار قادر است تا اطلاعات شما بر روی دستگاه هایی با سیستم عامل های Android، iOS، BlackBerry و Windows Mobile را به دستگاه های هوشمند Galaxy شما منتقل کند. نرم افزار پیش روی شما محصولی رسمی و قابل اطمینان از شرکت سامسونگ می باشد.

شما با استفاده از نرم افزار Samsung Smart Switch قادر خواهید بود تا با یک روند کاری بسیار ساده به انتقال داده ها میان دو دستگاه بپردازید. شما برای انتقال اطلاعات می توانید به کمک کابل USB و یا Wi-Fiنسبت به ارسال اطلاعات اولیه به این نرم افزار اقدام نمایید. سپس با اتصال دستگاه گلکسی جدید خود با همان روش های ذکر شده، قادر به انتقال اطلاعات به دستگاه جدید خود خواهید بود. البته به نقل از سازندگان این نرم افزار برای اطمینان بیشتر، شما باید از اطلاعات خود در دستگاه قبلی پشتیبانی را تهییه نمایید.

لازم به ذکر است که برخی از اطلاعات ممکن است با دستگاه جدید گلکسی شما سازگاری نداشته باشند. از این رو این دست از اطلاعات را نمی توان در دستگاه جدید نیز در اختیار داشته باشید. اما اطلاعات ضروری نظیر مخاطبین، تصاویر، پیام ها و غیره را می توانید با خیالی آسوده به دستگاه جدید خود منتقل کنید. بدین ترتیب شما مثل گذشته با عوض کردن دستگاه و گوشی همراه خود بخش زیادی از اطلاعات خود را از دست نخواهید داد.

ویژگی های نرم افزار Samsung Smart Switch :

انتقال اطلاعات و داده های مهم و ضروری شما طی روندی ساده و امن
امکان انتقال تمامی اطلاعات مهم شما نظیر مخاطبین و پیام ها از دستگاه قبلی به دستگاه گلکسی جدید شما
امکان انتقال اطلاعات اسناد رسانه ای نظیر موسیقی، تصاویر و ویدئو های شما
امکان اتصال دستگاه های شما به وسیله کابل USB و یا اتصال از طریق شبکه Wi-Fi
تمامی کارها بعد از انتخاب مدل قدیمی گوشی شما و پوشه حاوی فایل پشتیبان با یک کلیک ساده انجام خواهد شد
و…

دانلود Samsung Smart Switch :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید