ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود CloneZilla Live 3.1.0-22 – نرم افزار پشتیبان گیری اطلاعات و داده ها

Clonezilla Live ، نام نرم افزار بسیار کارآمد در زمینه پشتیبان گیری از اطلاعات و داده های مهم و ضروری شما می باشد. شما به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا از درایو سیستمی ویندوز ، هارد دیسک ، پارتیشن ها ، فایل ها و اسناد مهم خود در قالب فایل های Disk Image پشتیبان گیری نمایید. بدین ترتیب شما دیگر نگرانی در خصوص از دست اطلاعاتتان نخواهید داشت.
برخی اوقات ممکن است اطلاعات شما به دلایلی مختلفی نظیر سقوط سیستم، حملات ویروسی و دلایل دیگر از دست بروند. حال اگر اطلاعات از دست رفته از ارزش بالایی برخوردار باشند و شما از آن ها هیچ بک آپی نداشته باشید به مشکلات بسیار جدی برخورد خواهید کرد.

شما همچنین به کمک نرم افزار Clonezilla Live قادر خواهید بود تا با استفاده از درایو های CD/DVD و USBنسبت به بوت کردن و راه اندازی این نرم افزار اقدام نمایید. در مجموع شما با راه اندازی این نرم افزار دو گزینه پیش روی خودتان خواهید دید. یکی از این گزینه ها، گزینه‌ی پشتیبان گیری و فشرده سازی اطلاعات بوده و دیگری نیز گزینه‌ی بازگردانی است. کار با این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد و به راحتی می توانید از اطلاعات مدنظرتان پشتیبان گیری کرده و هر زمان که اراده کنید آن ها را بازگردانی کنید.

همچنین در نهایت لازم بذکر است که شما مادامی که از این محصول استفاده می کنید، شرایط امنی را برای سیستم عامل خود ایجاد می کنید. بدین ترتیب شما با خیالی آسوده می توانید اطلاعات بسیار ضروری و مهم خود را بر روی سیستم عامل خود در کنار فایل های پشتیبان در اختیار داشته باشید.

ویژگی های نرم افزار  Clonezilla Live :

استفاده بسیار ساده و بی دردسر با گزینه های محدود و کافی
جلوگیری در برابر از دست اطلاعات مهم و ضروری شما با قابلیت های پشتیبان گیری
امکان پشتیبان گیری از فایل های مهم و ضروری شما در قالب فایل های Disk Image
امکان بازگردانی اطلاعات پشتیبان گیری شده شما در هر زمان که مورد نیازتان باشد
پشتیبانی از بیشتر انواع فایل های سیستم
و…

دانلود CloneZilla Live :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید