ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Microsoft SQL Server 2017- نرم افزار مدیریت پایگاه داده مایکروسافت

دانلود Microsoft SQL Server

Microsoft SQL Server نرم افزاری نام آشنا از کمپانی مایکروسافت میباشد که برای مدیریت بانک های اطلاعاتی طراحی و توسعه داده شده است. این برنامه متشکل از ابزار های بسیاری است که با استفاده از آنها میتوانید به آسانی فایل های عظیم موجود در پایگاه داده را مدیریت و یا در صورت نیاز آنها را ویرایش کنید. جهت ساخت و ایجاد یک بانک اطلاعاتی برنامه Microsoft SQL Server آیتم های خوبی را در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از این موارد میتوانید روی تمام بخش های مربوط تمرکز داشته باشید. و اما بخش دیگری که در نسخه 2017 این برنامه از آن پرده برداری شد افزایش سطح امنیت نرم افزار تا چندین سطح بوده است. که در این بخش کاربران با خیال راحت میتوانند فایل های مهم و حتی سازمانی خود را درون این برنامه ذخیره سازی کنند و در صورت نیاز به آنها دسترسی داشته باشند. این مورد از برنامه  SQL Server به حدی قدرتمند بوده است که امروزه اکثر کشور ها جهت بارگذاری اطلاعات مربوط به فایل های داده ای از این برنامه استفاده میکنند.

Microsoft SQL Server به طور رسمی فعالیت حرفه ای خود را از سال 2012 آغاز کرد که در این نسخه ابزار های خوبی در برنامه موجود بوده است اما پاسخگوی کاربران حرفه ای به هیچ وجه نبوده است. با برنامه ریزی دقیق و حرفه ای مایکروسافت در سال های بعدی این نرم افزار توانست خواسته کاربران خود را به طور کامل انجام دهد که این روند تا جایی ادامه داشته است که آخرین نسخه برنامه نه تنها پاسخگوی کاربران بوده است بلکه توانسته از تکنولوژی و سطح های بعدی پایگاه داده نیز پشتیبانی نماید.

ویژگی های برنامه Microsoft SQL Server :

ارایه رابط کاربری ساده و کاربرپسند

وجود ابزار های کاربردی جهت افزایش کارایی برنامه

مدیریت و ویرایش آسان اطلاعات موجود در پایگاه داده

استفاده از یک کتابخانه قدرتمند جهت مدیریت فایل ها

امنیت عالی و مثال زدنی جهت جلوگیری از سرقت اطلاعات

استفاده از هسته قدرتمند در برنامه برای کارایی بالاتر

پشتیبانی از فرمت فایل های مختلف در اجرا و ذخیره سازی مانند XML

سازگار با ویندوز 10

دانلود Microsoft SQL Server :

  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید