ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

P30World برگزار میکند : مسابقه پیش بینی نتایج بازی های جام جهانی 2018 روسیه همراه با جوایز نقدی

با نزدیک شدن به آغاز مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 بزرگترین رویداد فوتبالی جهان که امسال به میزبانی روسیه برگزار خواهد شد P30world برگزار کننده مسابقه پیش بینی نتایج این مسابقات خواهد بود.
شرکت در این مسابقه کاملا رایگان بوده و در پایان مسابقات به افرادی که بیشترین امتیاز رو کسب کرده باشند جوایز زیر تعلق خواهد گرفت.

نفر اول: 5,000,000 ریال
نفر دوم:
3,000,000 ریال
نفر سوم: 1,000,000 ریال
نفر چهارم:
500,000 ریال
نفر پنجم: 500,000 ریال

همچنین در پایان مسابقات به قید قرعه به “دو نفر” از شرکت کنندگان در مسابقات نظرسنجی (حتی با یک بار شرکت)، جایزه 500,000 ریالی اهدا خواهد شد.
همینطور، به شرکت کننده ای که بهترین پیش بینی ها در بخش انتخاب “جوایز فردی جام جهانی” را داشته باشد نیز جایزه 1,000,000 ریالی تعلق خواهد گرفت.
(در صورتی که برای مسابقه اسپانسر در نظر گرفته شود، جوایز ممکن است افزایش یابد.)

 

نحوه برگزاری مسابقات :
برای شرکت در مسابقه به آدرس زیر مراجعه کنید
http://worldcup.p30world.com
عضو شوید. عضویت از طریق ایمیل یا بوسیله گوگل امکان پذیر است.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن اختصاصی مسابقه پیش بینی نتایج جام جهانی 2018 روسیه در این مسابقه شرکت کنید : کـلــیـک کــنـیـــد
توصیه میشود در صورتی که عضو انجمن های P30world هستید با نام کاربری که در آنجا عضو هستید ثبت نام کنید و اگر عضو انجمن های P30world نیستید ابتدا عضویت انجمن های P30world خود را ثبت کرده و سپس در سیستم بالا عضو شوید.

نحوه محاسبه امتیازات :
سیستم امتیازدهی به نحوه ی طراحی شده که منصفانه، معقول و رقابتی باشد به نحوه ی که در مقاطع حساس مسابقات ضریب امتیازات بالاتر خواهد رفت تا بازیهای مراحل پایانی در نتیجه نهایی موثرتر باشند.

جزئیات امتیاز در مراحل گروهی :

انتخاب کاربر امتیاز
پیش بینی دقیق نتیجه 10
پیش بینی صحیح برنده با تفاضل صحیح 8
پیش بینی دقیق برنده بدون تفاضل صحیح 5
پیش بینی تساوی با تعداد گل اشتباه 5
پیش بینی اشتباه 1

 

جزئیات امتیاز در دور حذفی :
امتیازات دور حذفی شامل پیش بینی نتیجه صحیح در 90 دقیقه و همینطور پیش بینی تیم صعود کننده بصورت جداگانه هستند.

انتخاب کاربر در 90 دقیقه امتیاز
پیش بینی دقیق نتیجه در 90 دقیقه 10
پیش بینی صحیح برنده در 90 دقیقه با تفاضل صحیح 8
پیش بینی صحیح برنده در 90 دقیقه با تفاضل اشتباه 5
پیش بینی صحیح تساوی در 90 دقیقه با تفاضل اشتباه 5
پیش بینی اشتباه 2

 

امتیاز اضافه برای پیشبینی صحیح در وقت اضافه و ضربات پنالتی :
امتیاز شما در مرحله وقت اضافه (که به صورت پرسش چهار جوابی است) با امتیاز شما در 90 دقیقه جمع می شود. حتی در صورتی که پیشبینی شما در 90 دقیقه تساوی دو تیم نباشد باز هم میتوانید برای 120 دقیقه پیش بینی کنید و امتیاز اضافه را برنده شوید.

انتخاب کاربر در وقت اضافه امتیاز
پیش بینی صحیح برنده در 120 دقیقه 2+
پیش بینی صحیح برنده در ضربات پنالتی 2+
پیش بینی صحیح ضربات پنالتی با برنده اشتباه 1+

 

چند مثال :
نتیجه یک بازی حذفی در 90 دقیقه، 2-2 می شود و به وقت اضافه کشیده شده، سپس تیم A در وقت اضافه برنده می شود.

  • شخص اول، نتیجه بازی را 1-1 پیش بینی کرده و در پرسش های مربوط به وقت اضافه، برنده شدن تیم A در ضربات پنالتی را انتخاب کرده. این شخص به دلیل انتخاب صحیح در 90 دقیقه با تفاضل اشتباه، 5 امتیاز می گیرد. به دلیل پاسخ اشتباه در پرسش های مربوط به وقت اضافه، امتیاز اضافه ای نمی گیرد.
  • شخص دوم، نتیجه بازی را 2-2 پیش بینی کرده و در پرسش های مربوط به وقت اضافه، برد تیم A در وقت اضافه را انتخاب کرده. این شخص به دلیل انتخاب صحیحش در 90 دقیقه با تفاضل صحیح، 10 امتیاز می گیرد و به دلیل انتخاب صحیحش در پرسش های مروبط به وقت اضافه، 2 امتیاز دیگر که در مجموع 12 امتیاز می شود.
  • شخص سوم، نتیجه بازی را 1-3 به نفع تیم A پیشبینی کرده. این شخص به دلیل پیش بینی اشتباه در 90 دقیقه، فقط 2 امتیاز می گیرد. اگر این شخص به پرسش های مربوط به وقت اضافه پاسخ صحیح داده باشد (برنده شدن تیم A در وقت اضافه)، 2 امتیاز دیگر دریافت می کند (4 امتیاز).

 

مهم ضریب امتیازات در هر مرحله :
یکی از بزرگترین مشکلات سایر مسابقات پیش بینی نتایج فوتبال، ضریب یکسان تمام مراحل مسابقات است که این امر باعث میشود افرادی که دیرتر به جدول مسابقات اضافه شده اند و یا افرادی که از نظر امتیازی در پایان مرحله ی گروهی از نفرات پیشتاز عقب افتاده اند انگیزه ای برای ادامه دادن نداشته باشند چون عملا در مراحل حذفی امکان جبران اختلاف امتیاز میسر نبوده.
اما ما سیستم منصفانه، معقول، رقابتی و متفاوتی را طراحی کردیم.
در مرحله گروهی ضریب امتیازهای هر مرحله 1 خواهد بود، یعنی امتیاز دریافتی کاربر ضربدر 1 خواهد شد. در مراحل بعد امتیازات کاربران ضریب های بالاتری خواهد داشت. شرح ضریب ها:

مرحله تعداد بازی ضریب کل امتیازها درصد امتیازها در این مرحله
گروهی 48 1 480 50%
یک هشتم نهایی 8 1.5 120 12.5%
یک چهارم نهایی 4 3 120 12.5%
نیمه نهایی 2 6 120 12.5%
رده بندی 1 2 20 2%
فینال 1 10 100 10.5%
مجموع 64
960 100%

بنابرین “50 درصد” امتیاز مسابقات در “دور گروهی” و “50 درصد” دیگر در مراحل حذفی تقسیم خواهد شد. در این صورت عقب افتادن در مرحله گروهی کاملا قابل جبران است و همچنین کاربران پیشتاز در مرحله گروهی نیز کماکان باید برای برنده شدن در جدول در مراحل حذفی پیش بینی های دقیق داشته باشند. که این امر به افزایش حساسیت و هیجان جدول اضافه خواهد کرد و همه میتوانند امتیازات عقب افتاده را جبران کرده و برای رسیدن به رتبه های بالای جدول امید داشته باشند.

امتیازهای بخش جوایز فردی مسابقات :
برای پیش بینی صحیح “جوایز پایانی مسابقات جام جهانی” که احتمالا بعد از پایان مسابقه فینال جام جهانی از سوی فیفا مشخص خواهند شد نیز بصورت جداگانه امتیاز ویژه در نظر گرفته شده است :

جوایز پایان مسابقات امتیاز
بهترین بازیکن جام جهانی 20
کفش طلای جام جهانی 20
دستکش طلایی جام جهانی 20
بهترین بازیکن جوان 20
جایزه تیم جوانمردانه 20
مجموع 100

فرصت پاسخگویی به این سوالات تا قبل از شروع اولین بازی از دور سوم مرحله گروهی است (یعنی زمانی که تمام تیم ها دو بازی کامل را انجام داده اند).
امتیازات کسب شده در این بخش توسط کاربران، به مجموع امتیازات آنها در مرحله ی پیش بینی نتایج اضافه خواهد شد و برندگان نهایی را مشخص خواهد کرد.

 

نحوه ی شرکت در مسابقه پیش بینی نتایج بازی های جام جهانی 2018 روسیه :

برای شرکت در مسابقه به آدرس مراجعه کرده و عضو شوید (عضویت از طریق ایمیل یا بوسیله اکانت گوگل امکان پذیر است).
http://worldcup.p30world.com
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن اختصاصی مسابقه پیش بینی نتایج جام جهانی 2018 روسیه در این مسابقه شرکت کنید : کـلــیـک کــنـیـــد
سپس کافیست نتایج پیش بینی خود را (با اعداد انگلیسی) در کادر مربوطه وارد کنید، و دکمه ذخیره را فشار دهید.
فرصت شرکت در پیش بینی نتایج هر کدام از بازی ها تا لحظه آغاز همان بازی خواهد بود و بعد از سوت آغاز مسابقه پیش بینی آن بازی غیرفعال خواهد شد.

توصیه میشود در صورتی که عضو انجمن های P30world هستید با نام کاربری که در آنجا عضو هستید ثبت نام کنید و اگر عضو انجمن های P30world نیستید ابتدا عضویت انجمن های P30world خود را ثبت کرده و سپس در سیستم بالا عضو شوید.

نحوه ثبت پیش بینی ها در بخش انتخاب “جوایز فردی مسابقات جام جهانی” :

برای پیش بینی “جوایز پایانی مسابقات جام جهانی”، به پایین صفحه سایت پیش بینی رفته و نام کامل فرد یا تیم مورد نظر خود را بصورت فارسی یا انگلیسی وارد کرده و دکمه ذخیره را فشار دهید.

فرصت پاسخگویی به این سوالات تا قبل از شروع اولین بازی از دور سوم مرحله گروهی است (یعنی زمانی که تمام تیم ها دو بازی کامل را انجام داده اند).
امتیازات کسب شده در این بخش توسط کاربران، به مجموع امتیازات آنها در مرحله ی پیش بینی نتایج اضافه خواهد شد و برندگان نهایی را مشخص خواهد کرد.

 

لینک های مرتبط :

اپلیکیشن اختصاصی مسابقه پیش بینی نتایج جام جهانی 2018 روسیه برای اندروید : کـلــیـک کــنـیـــد
وب سایت مسابقات : کـلــیـک کــنـیـــد
بحث و تبادل نظر و پشتیبانی مسابقات : کـلــیـک کــنـیـــد
انجمن اختصاصی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه : کـلــیـک کــنـیـــد



شما هم نظر خود را ارسال کنید