ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود CrystalMaker 10.7.3 – نرم افزار تخصصی شیمی و شبیه سازی ساختار مولوکولی

در علم شیمی مولوکول ها و ساختار ماده ای شاید از مهمترین مواردی باشد بر آن در آزمایشات و تحقیقات مختلف تمرکز می شود. استفاده از نرم افزارهای شبیه ساز به منظور درک بهتر این ساختارها امروزه در لابراتورهای شیمی و مراکز تحقیقاتی به یک امر ضروری تبدیل شده است و محققان بدون استفاده از این نرم افزارها عملا در روند تحقیقاتی خود دچار مشکلات مختلفی می شوند. نرم افزارهایی که به این منظور طراحی و ارائه می شوند توسط شرکت های سازنده نرم افزاری قدرتمند با تمرکز بر امور تحقیقاتی و استفاده از متخصصین این امر در این زمینه ها به کاربران ارائه می شوند.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

CrystalMaker نرم افزار نام آشنایی برای کاربران این طیف از برنامه ها می باشد. نرم افزاری که به کمک آن می توان ساختار شیمایی و مولوکولی مواد را به آسانی و چند کلیک و حرکت موس طراحی و آماده سازی نمود و به صورت سه بعدی بر روی آن ها کار کرد. در واقع می توان گفت این نرم افزار ساده ترین راه برای تجسم و درک ساختار کریستال ها و مولکول ها می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت CrystalMaker Software می باشد.

ویژگی های نرم افزار CrystalMaker :

رابط کاربری جدید و زیبا
پشتیبانی از انواع ساختارهای مولوکولی
قابلیت وارد نمودن و استخراج اطلاعات از بیش 15 منبع اطلاعاتی از جمله سازه های کمبریج بانک اطلاعات ، بانک اطلاعات پروتئین ، سی آی اف ، GSAS ، SHELX

دانلود CrystalMaker :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید