ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Nuance PaperPort 14.6.16416.1635 – ابزاری برای منظم سازی اسناد

همیشه در ادارات و دفاتر کاری شاهد انباشتگی کاغذ ها و اسناد و مدارک مختلفی می باشیم که علاوه بر به هم زدن نظم و خراب نمودن جلوه یک اتاق باعث سردرگمی کاربر و در بسیاری از مواقع موجب بروز مشکلاتی از قبیل بهم ریختگی بسیاری از امور و حتی گم شدن اسناد می شود . استفاده از سیستم های کامیپوتری می توان بسیار در زمینه رفع این مشکل مفید باشد. البته باید توجه داشت که در سیستم های کامپیوتری نیز همانند یک اتاق می بایست نظم حاصی ایجاد نمود تا مشکلات مجددا به صورت دیجیتالی به همان حالت سنتی تبدیل نشود.

در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم:

PaperPort Professional نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند اسناد نامنظم و درهم را به اسناد منظم دیجیتالی تبدیل نمایند. این نرم افزار در کنار یک دستگاه اسکنر به بهترین ابزار برای سازمان دهی و نظم بخشیدن به اسناد شما می باشد. این نرم افزار قدرتمند توانایی منظم سازی انواع اسناد و عکس ها را پس از اسکن نمودن دارا می باشد .

این نرم افزار همچنین با ارائه یک Thumbnail از اسناد موجود در یک پوشه کاربران در پیدا نمودن هرچه سریعتر سند های مورد نظر خود یاری می دهد. این نرم افزار همچنین قادر است تا اسناد را در غالب فایل های PDF ارائه دهد. در این نرم افزار به ویژگی جدید توانایی جستجو به صورت Full-Text نیز اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از Nuance Communications می باشد .

دانلود Nuance PaperPort :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید