ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود InstallAware Studio Admin X13 30.02.00.2021 – نرم افزار مطرح ساخت اینستالر و نصب کننده های تحت ویندوز

دانلود InstallAware Studio Admin

امروزه برنامه نویسان برای نرم افزارهایی که کدنویسی و تولید می کنند ، بیشترین امکانات رفاهی را برای استفاده کاربر قرار می دهند و به عنوان مثال آن ها سعی می کنند تا رابط گرافیکی بالایی را نسبت به نرم افزارهای مشابه برای کاربران مهیا نمایند و یا در نرم افزارهای خود بیشترین امکانات ابزاری را برای کاربران تهیه نمایند. از دیگر مسائلی که ممکن است از دید بسیاری از کاربران مساله مهمی باشد راحتی نصب نرم افزار می باشد. بسیاری از برنامه هایی که نوشته می شوند برای اجرا شدن نیازمند استفاده از کتابخانه ها و فایل هایی غیر از فایل اصلی می باشند. به عنوان مثال در یک برنامه که با زبان ویژوال بیسیک نوشته شده ممکن است برای برقراری اتصال به اینترت به یک فایل DLL خاص نیاز باشد. بسیاری از برنامه نویسان این گونه فایل ها را در کنار نرم افزار اصلی قرار می دهند تا کاربران دچار اشکال نشوند و بسیاری از این نوع فایل ها نیز می بایست در شاخه های سیستمی ویندوز کپی شوند. تهیه فایل های Setup برای نرم افزارها توسط برنامه نویسان مانع از بروز مشکلات احتمالی برای کاربران شده است.

در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما مرفی می کنیم.

InstallAware Studio Admin نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت فایل های Installer با قابلیت های مختلف می باشد . به کمک این نرم افزار کاربران می توانند تا برای برنامه های نوشته شده خود فایل های نصب ایجاد نمایند. این نرم افزار برای ساخت فایل های setup ویژگی های مختلفی را به کاربران می دهد که از میان آن ها می توان به توانایی ساخت setup برای سیستم های 64 و 32 بیتی ، پشتیبانی از ویندوز ویستا ، قابلیت تنظیم شناسایی خودکار فایل setup در هنگام نصب بر روی سیستم عامل های نصب شده در ماشین های مجازی به منظور مدیریت فضا ، قابلیت طراحی پنجره های مراحل نصب ، توانایی قرار دادن DLL ها در setup ، توانایی استفاده از فایل های .REG که مربوط به رجیستری ویندوز می باشند و … اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت InstallAware Software می باشد.

دانلود InstallAware Studio Admin :

  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود InstallAware Studio Admin X13 30.02.00.2021 – نرم افزار مطرح ساخت اینستالر و نصب کننده های تحت ویندوز” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید