ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Rainmeter 4.5.18 Build 3727 – نرم افزار زیبا سازی ویندوز

Rainmeter یک نرم افزار زیباسازی محیط ویندوز است که با استفاده از ابزار های آن میتوانید ویندوز 7 خود را بصورت سفارشی زیباسازی کنید و در این بین ابزار های ضروری که نیاز دارید را وارد ویندوز نمایید. با راه اندازی این نرم افزار بیش از صد ها پوسته کلاسیک و جدید در اختیارتان قرار میگیرد که تنها با لمس آنها میتوانید پوسته مربوط را فعال کنید. همچنین یک سری ابزار کاربردی برای سایدبار ویندوز در نظر گرفته شده است که نیاز شما به تنظیمات ویندوز را کاهش میکند.

نرم افزار Rainmeter شامل گجت های بسیاری مانند نمایش آب و هوا و یا نرخ ارز های جهانی میباشد. پوسته های موجود در این نرم افزار با سلایق مختلف طراحی شده اند که از پوسته بارانی تا ساده را میتوانید مشاهده کنید. نصب و راه اندازی این برنامه بسیار اسان میباشد که جهت اجرای آن نیاز به سیستم قوی نخواهید داشت. نمایش CPU ، شناسایی داده های حافظه ، نمایش شبکه ترافیک ، فضای ازاد دیسک و… از دیگر ویژگی های برنامه بشمار میرود.

دانلود Rainmeter :

  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید