ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Sony Catalyst Browse / Prepare Suite 2022.1 – نرم افزار مدیریت فایل های رسانه ای

Sony Catalyst Browse / Prepare Suite یکی دیگر از مجموعه های قدرتمند شرکت Sony است که شامل دو بخش مجزا بنام های Catalyst Prepare و Catalyst Browse میباشد که در زمینه مشاهده و مدیریت فایل های تصویری فعالیت دارند. بخش Browse نرم افزار به شما این امکان را میدهد را مدیریت خوبی روی فایل های تصویری خود داشته باشید و اطلاعات مهمی که فایل های تصویری دارند را مشاهده کنید. نمایش جزئیات تکمیلی فایل های تصویری و متادیتا های مربوط معمولا برای هر کاربری مهم نیستند اما افرادی که بدنبال سازماندهی فایل های خود میباشند بدون شک این اطلاعات برایشان کاربردی خواهد بود. از این بخش میتوانید بعنوان نمایش دهنده فایل های تصویری یا به اصطلاح پخش کننده ویدویی استفاده کنید.
بخش دیگری که در این مجموعه وجود داشته Prepare نام دارد که از آن بعنوان یک همراه و دستیار میتوانید استفاده کنید. شناسایی فایل های ویدیویی برای انتقال از اصلی ترین ویژگی این بخش بشمار میرود که میتوانید فایل های ویدیویی خود را از دوربین یا سایر اتصالات مجزا مانند deck یا کارت خوان وارد سیستم کنید. در این بین سرعت بالا و سادگی کار را مشاهده خواهید نمود. امکان بکاپ گیری از فایل های ویدیویی و ذخیره سازی آن در مسیر های دلخواه به شما این اجازه را میدهد تا از اطلاعات مهمی که در سیستم دارید یک پشتیبان داشته باشید. همچنین ویژگی دیگری که در بخش Prepare وجود دارد امکان تغییر دادن تنظیمات مربوط به رنگ و کانال های صوتی است. امکان قرار دادن فایل های تصویری در سرویس ابری سونی بانام Sony video cloud service برایتان مقدور خواهد بود.

دانلود Sony Catalyst Browse / Prepare Suite :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید