ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Wolfram Mathematica 13.3.0 – نرم افزار حل معادلات ریاضی

Wolfram Mathematica نرم افزاری قدرتمند در زمینه حل معادلات ریاضی و ارائه مستندات مربوطه در این زمینه است که با استفاده از آن میتوانید برنامه نویسی های مربوط به معادلات ، آنالیز های مهندسی ، مدار های تاکتیکی و شبیه سازی های علمی را انجام دهید. استفاده از سیستم یکپارچه سازی قدرتمند در برنامه سبب شده است تا در هنگام خروجی گرفتن مشکلی بابت ذخیره سازی با فرمت های مختلف را نداشته باشید. استفاده از روش های مدرن روی دنیا در ساخت برنامه به شما این امکان را میدهد تا جدید ترین تحلیل های مربوط به معادلات پیچیده ریاضی را انجام دهید. البته طیف وسیعی که این برنامه تحت پوشش خود قرار داده است سبب محبوبیت آن شده که بیش از 150 هزار پروژه از پیش تعریف شده در نرم افزار وجود دارد.
Wolfram Mathematica در زمینه های دیگر مانند: پردازش تصاویر ، هندسه ، شبیه سازی اجسام و علم داده ها نیز فعالیت دارد که بنا به دانش خود میتوانید از این الگوریتم ها استفاده نمایید. وجود راهکار های صنعتی با الگوریتم های قوی سبب میشود تا در حین کار با پروژه امکان ساده سازی آن برایتان مقدور باشد که این مورد بعنوان یک راهکار توسط برنامه به شما پیشنهاد داده میشود. در کنار رابط کاربری ساده ، سازماندهی ابزار ها به شکل حرفه ای انجام شده است که در زمینه حل معادلات و زیر مجموعه های آن هیچ ابزاری کم نیست و این مورد بستگی به دانش شما دارد که تا چه حد امکان کار با نرم افزار را خواهید داشت.

ویژگی های نرم افزار Wolfram Mathematica :

وجود پروژه های آماده با الگوریتم های متنوع
امکان برنامه نویسی در زمینه های مختلف
گرافیک پویا بهمراه رابط کاربری ساده و ابزار های تکمیلی
انتخاب بعنوان برترین نرم افزار تحلیل معادلات ریاضی
ارائه مستندات مربوط به پروژه های آماده و یا در حین انجام
سازگار با ویندوز 10 و GPU های مختلف جهت نصب

دانلود Wolfram Mathematica :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید