ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Artlantis 2021 9.5.2.32666 – نرم افزار طراحی سه بعدی نمای و خارج ساختمان

دانلود Artlantis Studio

نرم افزار طراحی ساختمان Artlantis Studio نرم افزاری کامل و کاربردی برای کاربرانی است که میخواهند طراحی های ساختمانی با کیفیت بالا و رزولوشن بالا داشته باشند.این نرم افزار دارای ابزارهای کامل 2 بعدی و 3 بعدی می باشد که به شما امکان میدهد تا بهترین و با کیفیت ترین طراحی های خود را انجام دهید.این نرم افزار همچنین به شما امکان میدهد تا بتوانید با ابزارهای قدرتمند و کامل تصاویر پانوراما به صورت انیمیشن طراحی کنید که به جرات می توان گفت از ویزگی های خاص و تک این نرم افزار می باشد.

ابزارهای این نرم افزار به صورت گرافیکی و بصری بوده و شما هر تنظیماتی که برای طراحی لازم داشته باشید در بخش ابزارهای نرم افزار موجود بوده و به راحتی یک کلیک می توانید از آنها استفاده کنید.شما می توانید در طرح خود به کمک بیش از 400 طرح و آبجکت گوناگون موجود در نرم افزار تکمیل کنید.شما می توانید با استفاده از ابزارهای این نرم افزار از آیتم هایی مانند ، مبلمان ، گل و گیاهان ، مردم و… برای طراحی و پیش نمای ساختمان خود استفاده کنید.

همچنین از دیگر ویژگی های نرم افزار می توان به امکان اضافه کردن تصاویر دلخواه در طراحی ساختمان اشاره کرد.شما می توانید متون دلخواه در مکان های مختلف طراحی خود به کار ببرید.همچنین می توانید برای طبیعی جلوه دادن طراحی خود از اِلمان های موجود در نرم افزار نیز استفاده کنید.

در بخش نور و قوانین نور در ساختمان این نرم افزار به صورت کاملا دقیق این قوانین را به صورت اتومات اجرا و لحاظ می کند.البته شما در انتخاب این مورد نیز مختار هستید ولی به صورت پیش فرض نرم افزار این قوانین را لحاظ می کند.به طور مثال در صورت مشخص بودن شمالی یا جنولی بودن ساختمان مورد نظر ، نرم افزار بر اساس روشنایی خورشید ، مکان واحد یا اتاق و… به شما پیشنهاد استفاده از روشنایی را میدهد.

Artlantis Studio نرم افزاری جذاب و کامل برای طراحی ساختمان می باشد.این نرم افزار کاربرد بسیاری برای آرشیتکت ها و دیگر متخصصان این زمینه می باشد که کار طراحی ساختمان و پیش نمای ساختمانی که کاربرد بسیاری در صنعت ساختمان دارد را برای شما انجام میدهد.

ویژگی های نرم افزار Artlantis :

قابلیت مشاهده نقاط مختلف طرح
قابلیت اضافه کردن کارت پستی
قابلیت نظارت بر طرح
قابلیت نقشه کشی متنی
قابلیت اضافه کردن مردم به صورت 3 بعدی
قابلیت اضافه کردن بیلبورد
قابلیت استفاده از فایل های مرجع
قابلیت اضافه کردن سایه به طرح
قابلیت سایه زنی نئون
پس زمینه HDRI
قابلیت طراحی سناریو
قابلیت تصاویر پانورامای 3 بعدی
موتور رندر قوی برای طراحی های با کیفیت بالا
بسیار ویژگی های دیگر….

دانلود Artlantis Studio :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید