ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Kaspersky XoristDecryptor 2.5.1.0 نرم افزار ضد باج افزار کسپراسکی

بد افزار هایی از خانواده Ransom.Win32.Xorist برای تغییر غیر مجاز داده ها ( اغلب بصورت رمز نگاری بدون اجازه اطلاعات شما ) بر روی یک کامپیوتر قربانی طراحی شده است که میتوانند اطلاعات کامپیوتر شما را رمزنگاری و قفل کنند.

این بدافزارها باعث می شود که کامپیوترها غیر قابل کنترل شود و یا عملکرد طبیعی آن قفل شود. عملکرد این بدافزارها به این گونه است که پس از به گروگان گرفتن طلاعات و فایل های مهم شما (مسدود و قفل کردن آن)، خواستار مبلغی به عنوان باج از کاربران است. در این صورت قربانی باید به آن ها به امید باز پس گرفتن داده هایش و یا بازگرداندن عملکرد طبیعی کامپیوتر, باج بدهد ( اغلب بصورت پرداخت دلاری از طریق بیت کوین )

XoristDecryptor.exe یک راه کار برای مقابله با باج افزار خانواده Ransom.Win32.Xorist است که توسط کسپراسکی ارایه شده که دارای رابط کاربری نسبتا ساده ای می باشد و میتواند این مشکل را حل کند . لازم است سیستم خود را توسط این نرم افزار بررسی کنید کنید در این صورت این شانس را دارید که باج افزار مربوطه را از کامپیوتر خود حذف کنید و اطلاعات را نیز به حالت قبل برگردانید .

دانلود Kaspersky XoristDecryptor :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید