ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود MetatOGGer 7.3.3 – نرم افزار مدیریت آهنگ و ویرایش تگ mp3

دانلود MetatOGGer

MetatOGGer نرم افزاری برای مدیریت و ساماندهی فایل های موسیقی روی هارد دیسک شماست که قابلیت ویرایش تگ و تغییر نام فایل های موزیک را نیز به شما ارایه میدهد .
با استفاده از این نرم افزار می توانید فرمتهای مختلف موسیقی را به صورت آرشیو نگهداری کرده و مجموعه حرفه ای داشته باشید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و قابل دسترس می باشد به طوریکه به راحتی هر سطح از کاربران می توانند با آن کار کنند.
با استفاده از آپشن های مختلف می تواند موزیک های مورد نظرتان را مدیریت کنید و با یک درگ و دراپ ساده مجموعه بندی های لازم را انجام دهید. شما می توانید آیتم های مورد نظرتان را به راحتی به اطلاعات جانبی موزیک ها اضافه کنید.
شما در این نرم افزار می توانید اطلاعات زیادی از خواننده و هنرمند موزیک را مشاهده کنید. اطلاعاتی از قبیل تاریخ تولید ، نوع اجرا و… از جمله اطلاعاتی است که این نرم افزار به کاربر میدهد که با استفاده از ان می توانید دسته بندی های لازم را انجام دهید.
با استفاده از این قابلیت می توانید جستجوهای کاملا حرفه ای انجام داده و در چند ثانیه به لیستی از موزیک های دارای یک ویژگی خاص دسترسی داشته باشید.
همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار امکان کپی کردن کاور موزیک ، امکان اضافه کردن قوانین استفاده از موزیک و سایر موارد می باشد. در این نرم افزار امکان پرینت اطلاعات موزیک نیز به کاربر داده شده است تا از اطلاعات جمع آوری شده پرینت بگیرد.

دانلود MetatOGGer :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید