ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Tap Sports Baseball 2015 v1.0.4 بازی بیسبال اندروید

Tap Sports Baseball 2015 همانطور که از نامش پیداست یک بازی گرافیکی و زیبا در رشته ورزشی بیس بال است که سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این بازی از نظر گرافیکی و گیم پلی بسیار فوق العاده طراحی شده و بدون شک یکی از بهترین بازی های بیس بال اندوریدی تا به این لحظه است.
در بازی بیس بال 2015 اندروید تمامی آمار بازیکنان و تیم ها بصورت کاملا واقعی بوده و لایسنس های آن بصورت رسمی میباشد. مسابقات در این بازی به بخش های مختلف لیگ، هفتگی تقسیم میشود که در بخش لیگ با تیم های باشگاه های مختلف مسابقه داده و در بخش هفتگی همانطور که از نامش پیداست هر هفته تیم های جهان برای دریافت جام وارد تورنمنت میشوند!
سیستم کنترل ساده و راحت یکی از ویژگی های دیگر این بازی است که گیم پلی آسان را برای کاربر به ارمغان میآورد، همچنین قابلیت مدیریت تیم به شما این امکان را میدهد تا تمامی عواملی تیم را مدیریت کرده و بر روی ضعف های تیم کار کرده و تیم را برای پیروزی آماده کنید.
بخش مسابقات آنلاین این به شما این امکان را میدهد تا به وسیله ایمیل، نام کاربری و یا حتی فیس بوک وارد حساب کاربری شده و دوستان خود را به بازی دعوت کرده و با آن ها مسابقه دهید! اگر از علاقه مندان سری بازی های بیس بال هستید، Tap Sports Baseball 2015 را از دست ندهید.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید