ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود بازی Dynasty Warriors 8: Empires ( PC ) برای کامپیوتر

بازی Dynasty Warriors 8 را میتوان هشتمین نسخه از سری بازی های رزمندگان سلطنتی دانست که با استفاده از سبک Hack and slash و اکشن توانسته نظرات بسیاری را بخود جلب کند. این بازی در قاره آسیا دارای محبوبیت خاصی است چراکه تمامی درگیری‌های آن مربوط به سه امپراطوری چین است.
این بازی توسط تیم Omega Force ساخت و مورد توسعه قرار گرفته و در نهایت Tecmo Koei نسخه امپراطوری (Empires) را برای سیستم های PC منتشر کرد. روند اصلی بازی همانند نسخه های قبلی بوده و با توجه به اینکه در سری هشتم این بازی بیش از 82 شخصیت برجسته در آن وجود دارند، طراحان بازی بیشترین تمرکز خود را در تغییرات و اضافه شدن ویژگیهای جدید به بازی صرف کرده‌اند. هر یک از شخصیت های بالا بصورت منحصر به فردی طراحی شده اند که هر کدام در مدهای مختلف بازی جریان و داستان پردازی خاصی را دنبال میکنند.
همانطور که در بالا اشاره کردیم بازی دارای مد یا حالت های مختلفی است به عنوان نمونه در حالت Story Mode و Free Mode همانطور که از نامش مشخص است شما میتوانید بصورت آزادانه در روند بازی دخالت کنید و یا بصورت داستانی با اتفاق 4 شخصیت دیگر و انتخاب جناح به اهداف و رسالت ها برسید.
همچنین در حالت جاه طلبی هدف شما گسترش قلمرو است و این از دیگر رقیبان پیشی گرفته و برای کسب شهرت دست به جنگ های مختلفی بزنید. DYNASTY WARRIORS 8 Empires یکی از بازی های زیبا در سبک اکشن است که با دارا بودن گرافیک زیبا و همچنین ویژگی های متعدد از قبیل سفارشی سازی شخصیت ها، بروزرسانی سلاح ها و پشتیبانی از حالت های مالتی پلیر و co-op آنلاین میتواند نظر شما را بخودش جلب کند.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید