ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود بازی Total War: ATTILA ( PC ) برای کامپیوتر

اگر از علاقه مندان بازی های استراتژی باشید بدون شک نام بازی Total War را شنیده اید، بازی‌ ای که سری های مختلفی از آن منتشر و در هر نسخه از بازی روایتی از تاریخ را در برمیگیرد، بازی Total War: Attila یکی دیگر از بازی های مستقل از سری عناوین دوران جنگ ها میباشد که توسط The Creative Assembly ساخته شده و شرکت سگا آنرا منتشر کرده است.
بازی در 395 میلادی به وقوع میپیوندد زمانی که آتیلا رهبر قوم هون که از نژاد مغولستان بود توانسته بود قسمت های عظیمی از اروپا را به تسخیر خود درآورد وی در پیاده نظامش هزاران سرباز جان فنا و دلیر را جای داده بود. تاریکی و ظلمت در قسمت های غرب و شرق اروپا حاکم بود و رومیان باج های عظیمی به آتیلا میداند تا از قوم هود در امان باشند. در این بازی شما به عنوان حاکمی از روم غربی وارد جنگ میشوید اما به دلیل موقعیت های سیاسی و ضعف های داخلی با شکست مواجه میشوید و از قدرت شما کاسته میشود، در طول بازی شما در جنگ های بسیاری از شروع سال 395 قرار داده میشوید که باید برای حفظ جان خود و از همه مهمتر پیروزی تلاش کنید.
Total War: Attila یکی از بازی های استراتژی نوبتی است که در دو مد سینگل پلیر و مالتی پلیر قابل بازی کردن است اما یکی از نقات قوت دیگر این بازی را میتوان مدیون گرافیک خیره کننده آن بود. همچنین تنوع در سلاح ها و ارتش ها در این بازی بسیار است. رابط کاربری بصری در این بازی و کنترل مستقیم بر روی نیروها و واحد های جنگی خود که از استراتژی های مختلفی پشیبانی میکنند از ویژگی های دیگر این بازی است. پیشنهاد میکنیم بازی Total War: Attila را از دست ندهید.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید