ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود بازی Draw a Stickman: EPIC v1.4.3.100 برای اندروید

در بازی Draw a Stickman: EPIC یک مرد استیکی رسم کنید سپس او را از طریق مداد، خودکار و پاک کن و…  در یک سفر ماجراجویانه در دنیای فانتزی هدایت کنید. در این بازی جذاب شما باید از طریق نقاشی و رسم کردن خطوط یک شخصیت کاغذی را هدایت کنید و او را برای رسیدن به هدفش کمک کنید. بازی Draw a Stickman: EPIC را می توان ترکیبی از سبک ها ماجراجویی، نقش آفرینی و فکری معرفی نمود چرا که در بخش های مختلف بازی شما با چالش های جدیدی رو به رو میشوید که عمدتا از این سه سبک می باشند.

کاوش و ماجراجویی در 13 مرحله چالش انگیز (همراه با یک مرحله پنهان!) و رو به رو شدن با موجودات خیالی، معماهای سخت و چالش های بزرگ در یک دنیایی کارتونی که همه چیز توسط شما و از طریق یک مداد ترسیم شده است. با گذشتن از هر مرحله ویژگی ها و شخصیت های جدیدی به بازی اضافه می شوند که باعث افزایش جذابیت بازی شده، همچنین با کسب امتیاز در طول بازی شما می توانید آِتم های جدیدی به بازی اضافه کنید و لذت ببرید.

بازی Draw a Stickman: EPIC در نگاه اول بسیار ساده و معمولی به نظر می رسد اما باید بگوییم گیم پلی بازی بسیار اعتیاد آور می باششد و شما را شیفته خود خواهد کرد. لازم به ذکر است که امیتاز بازی در پلی استور 4.6 می باشد که نشان از برتری این بازی دارد.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید