ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود SnapTube – YouTube Downloader HD Video 5.10.0.5102110 – دانلود فیلم از یوتیوب در اندروید

دانلود SnapTube

SnapTube – YouTube Downloader HD Video یک برنامه جامع و کامل برای دانلود فیلم و کیلیپ های سایت یوتیوب در محیط اندروید می باشد. از طریق این برنامه شما می توانید به راحتی فیلم ها و کلیپ های سایت یوتیوب را با انواع کیفیت و لینک مستقیم دانلود نمایید و لذت ببرید. شما می تواانید کیفیت و حجم فیلم را انتخاب نمایید (کیفیت 360px و 720px موجود است). گاهی شما فقط به موسیقی یک کلیپ یا فیلم نیاز دارید، برنامه SnapTube – YouTube Downloader HD Video این قابلیت را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید موسیقی یک کلیپ را به صورت جداگانه دریافت نمایید و در مصرف اینترنت صرفه جویی کنید.
اگر به دنبال یک کلیپ هستید ولی اسم دقیق آن را نمیدانید می توانید از قسمت جستجو این برنامه  چند کلیدواژه مرتبط با کلیپ موردد نظر بنویسید و جستجو را شروع کنید، سپس برنامه تمام کلیپ های مرتبط با آن کلید واژه را برای شما در قالب یک لیست به نمایش می گذارد.

در صفحه اصلی برنامه جدیدترین و محبوبترین کلیپ ها را می توانید مشاهده نمایید و به آن ها دسترسی داشته باشید.
برنامه SnapTube – YouTube Downloader HD Video دارای تاریخچه و مدیریت دانلود می باشد و شما می توانید تمام فایل های دانلود شده را مشاهده کنید. این برنامه به صورت کاملا رایگان ارائه شده است و بدون تبلیغ می باشد.

دانلود SnapTube - YouTube Downloader HD Video :



  • پسورد:www.p30world.com

5 دیدگاه برای نوشته “دانلود SnapTube – YouTube Downloader HD Video 5.10.0.5102110 – دانلود فیلم از یوتیوب در اندروید” ارسال شده است

  1. Alpha says:

    ممنون از لطفتون واقعا بهترین بود
    میشه به راحتی هر کیفیتی رو که می خوای رو هم دانلود کنی
    مرسی از زحماتتون

  2. ellin1124 says:

    سلام من قبلا این برنامه رو داشتم خیلی هم ازش راضی بودم واقعا عالی بود ولی چند روزی شده که کار نمیکنه امیدوارم به خاطر این تحریمای لعنتی نباشه

  3. سحر says:

    بعد از اینکه upgrade اش کردم دیگه وارد يوتوب و فيسبوک نمیشه فقط کانالها و ویدئو های پیشنهادی داخل اپ رو میشه دید و دانلود کرد! علتش چیه ؟

شما هم نظر خود را ارسال کنید